• Jag1977

**Den stora feta LCHF-tråden**

Wihoo! Gick ju upp tre kilo på 2,5v. Igår började jag med strikt igen- och vågen visade på -1kg idag?! Kan det verkligen stämma??

• Jag1977

Åh jag hade förträngt att det var såhär att "tända av" på sockret.... Har huvudvärk, frossa, ont i kroppen och sååååååå trött. Var det såhär sist? Har glömt....

• Jag1977
    millifjor skrev 2012-12-29 21:05:25 följande:
    Nån som vet nån PT online som godkänner lchf kost? Fick av maken att gå Olga rönnbergs onlinekurs men såg nu att hon inte gillar lchf:are alls :-/ så nu letar jag efter nån annan onlinetjänst där det går

Vet en bra PT (enligt träningsälskande vänner) som tycker lchf är ok. Kan kolla om han tar emot folk online.
  • Jag1977

Vi ska äta tapas till förrätt, ostar, korvar och små snittar. Sen blir det oxfilé med rödvinssås och Västerbottensost gratinerat mos, till efterrätt saffranspannacotta med rom-marinerade bär Sen blir det godis, vin och champagne. Gruvar mig redan för att jag ska upp och jobba på nyårsdagen...

• Jag1977

En dags svullande kvar, sen nytt år och nya mål! Jag måste verkligen jobba på att inte behöva trycka i mig ALLT bara för att jag gett mig själv tillåtelse att fuska... Allt eller inget tänket har en hel del kvar att lära.

• Jag1977
    RebornEve skrev 2012-12-31 13:40:50 följande:
    Jag1977: ser inte ut som du behöver gå ner 10kg Du är jättefin :)

Tack det var snällt men jag är fortfarande överviktig, 67kg till mina 160cm är alldelles för mycket.
  • Jag1977
    RebornEve skrev 2012-12-31 17:01:57 följande:
    här ca 61-62 kg :)
    lev i nuet och säg det du känner, imorrn kan det vara för sent...

Wow! Tänk om jag sett ut så!
  • Jag1977

Nu kör vi tjejer!! Nytt år, nya tag och nya viktmål! Tack för allt stöd under 2012, nu satsar vi på härliga resultat 2013!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**