**Den stora feta LCHF-tråden**
Wihoo! Gick ju upp tre kilo på 2,5v. Igår började jag med strikt igen- och vågen visade på -1kg idag?! Kan det verkligen stämma??
Wihoo! Gick ju upp tre kilo på 2,5v. Igår började jag med strikt igen- och vågen visade på -1kg idag?! Kan det verkligen stämma??
Åh jag hade förträngt att det var såhär att "tända av" på sockret.... Har huvudvärk, frossa, ont i kroppen och sååååååå trött. Var det såhär sist? Har glömt....
www.inpuls.nu/personlig-traening/traena-med-pt Kanske värt att kolla om de tr emot folk online med lchf kost? Vet att Petter är grymt duktig och tränar Luleå hockey (läste även att en spelare hos i LH efter Petters råd blivit bättre efter att utesluta all bröd och pasta och minimera mejerier)
Vi ska äta tapas till förrätt, ostar, korvar och små snittar. Sen blir det oxfilé med rödvinssås och Västerbottensost gratinerat mos, till efterrätt saffranspannacotta med rom-marinerade bär Sen blir det godis, vin och champagne. Gruvar mig redan för att jag ska upp och jobba på nyårsdagen...
En dags svullande kvar, sen nytt år och nya mål! Jag måste verkligen jobba på att inte behöva trycka i mig ALLT bara för att jag gett mig själv tillåtelse att fuska... Allt eller inget tänket har en hel del kvar att lära.
Yes!!! Kom i min snygg-klänning! 10kg kvar sen är jag i mål helt och hållet!! Lade upp bild här: underbaralchf.blogg.se
Nu kör vi tjejer!! Nytt år, nya tag och nya viktmål! Tack för allt stöd under 2012, nu satsar vi på härliga resultat 2013!