**Den stora feta LCHF-tråden**
Inlägget blev konstigt, men man ser ju isf resultatet underbaralchf.blogg.se
Inlägget blev konstigt, men man ser ju isf resultatet underbaralchf.blogg.se
Här blev det godaste lchf pizzan till middag. Både barnen och vi vuxna älskar den! Två ägg och 2dl västerbottenost (per person) vispas ihop och gräddas i 200gr tills den får färg. På med valfri fyllning sen och grädda igen som vanligt Såååååååå god! Smakar precis som "vanlig" pizza!
Åh vad tröstlöst. Har stått still sen september, eller 2kg har försvunnit..... Men nu är det totalstopp. Har kört fakir, mjölkfritt, liberalt, strikt osv- inget händer!!!! Vad ska jag göra??!? Mina sista 5kg bara VÄGRAR lossna.... Om jag bara går ned 1kg i månaden kommer ju detta ta en evighet, hade räknat med att de skulle vara borta till nyår och våren skulle bjuda på ev bonus kilon bort.....
Jag kan också känna att "alla andra" går ned så fort och mycket- men så får man påminna sig om att alla har olika förutsättningar och att man tenderar se solskenshistorierna mest Jag har gått ned 10kg på 7mån, stått stilla sista 2månaderna men vägrar ge upp.
Har 6kg kvar till målvikten. Min målvikt är 60kg och jag är 161cm- skulle jag väga 50kg skulle jag se sjuk ut.... Antar att vi alla har olika kroppsbyggnad...
Den här tråden är jätteviktig för mig och min motivation! Ni är så bra tjejer!
Fan. Vet inte vad som hände. Ställde fram varmkorv med bröd till barnen och höll på att steka ägg åt mig skälv. Plötsligt hade jag käkat en korv med bröd! det är sant- det var som om hjärnan stängde av... Fan fan fan
Mitt första riktiga fusk på flera månader....
Yes!!! Efter att ha stått still (känns det som) sen september lossnade det och nu är jag nere på mitt näst sista delmål!!!! Tjohooooo! 1,5kg bara försvann på 1,5v!! Såååå glad!!! Behövde den boosten för nu börjar alla inbjudningar drälla in om glöggfikan, julbord, middagsbjudningar mm. Stod igår med mina kollegor på vår årliga bakdag och gjorde kilovis med julgodis. Så nöjd! Har bara smakat en utav alla 15sorter jag kom hem med, barnen blev glada iaf