Inlägg från: mammelie1891 |Visa alla inlägg
  • mammelie1891
    Glass skrev 2012-05-05 09:31:27 följande:
    nej inte kolhydrater på det sättet vi menar, men en massa kalorier och det är en form av kolhydrater men inte den typen vi pratar om
    Ok, jag blev lite förvånad när hon började vässa... haha
  • mammelie1891
    yena89 skrev 2012-05-07 09:10:22 följande:
    Vad tror folk..att det är en mirakelkur där man får frossa i mat och går ner 5kg i veckan?
    Inte nog med det, folk som inte äter lchf tror att vi dricker grädde och badar i smör hela dagarna...
  • mammelie1891
    solrosen81 skrev 2012-05-08 09:50:39 följande:
    bra jobbat mammelie! Önskar att det hände mer på mig med.
    Boost skrev 2012-05-08 09:55:02 följande:
    Looking good! Bra jobbat!
    tack tjejer!!

En undran, luktar ni oxå skunk i munnen? Det smakar INTE gott i min mun kan jag säga... har varit så sen jag började med lchf.. Jag vill ju hångla med killen ibland, haha
  • mammelie1891
    spökplumpen skrev 2012-05-08 10:52:19 följande:
    Mammeli: acetonlukten försvinner på ett par veckor. Kanske inte så kul att lukta skunk, men samtidigt tycktejag att det var lite belönande att känna att jag brände fett. Minns särskilt ett tillfälle när det var guld värt. Vi var på födelsedagsfika och att stå emot bullarna och kakorna var inget problem även om de såg väldigt goda ut, men när tårtan kom fram...jag ville bara gråta för guuuud vad jag också ville ha tårta. Då var det jätteskönt att jag kände acetonet i munnen, det var fortfarande det svåraste jag gjort att avstå från den där tårtbotten men det hjälpte definitivtatt veta att jag satt där och brände fett medan de andra bara moffade i sig massa onödiga kolhydrater och kalorier.
    Men... 7 veckor känns rätt länge..?
  • mammelie1891
    spökplumpen skrev 2012-05-08 11:20:56 följande:
    Hihi och jag kan nästan sakna det nu. Då visste man att man var i ketos, nu kan man bara gissa.
    Aha, ere så det är? Så när det smakar röv i munnen är jag i ketos?? Aa, men då ere ok!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**