Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vilda Tiger skrev 2011-10-14 09:49:09 följande:
    Samma som mig nästan då. Gick ner 2 kg första veckan och 5 cm i midjan. Sedan gick jag ner ltie till och så upp igen. Rötet.
    aa fan va segt! Hmm.. Hoppas våra kroppar Ändrar sej snart =)
    Va väger du nu å vad vill du ner till? =)
  • Carolinalovetobias
    ThereseNyman skrev 2011-10-14 10:39:48 följande:
    Det har vi verkligen!
    Har du börjat redan? Jag är lite tveksam fortfarande... Kanske på måndag? Eller den 1 nov... Eller egentligen, varför inte på en gång?!
    Ja varför inte på en gång? ;)
    Jag har börjat iaf =) Hejja hejja oss! =D
  • Carolinalovetobias
    Vilda Tiger skrev 2011-10-16 19:55:43 följande:
    Förstår dig! Jag har haft en del såna dagar, iofs inte med godis och chips men med för mkt LCHFmat. Usch, man mår inte bra då!

Men imorgon är en ny dag!

Ja imorn är en ny dag & vecka med nya utmaningar!
  • Carolinalovetobias

Gosmorgon tjejer!
    Sitter här med ett glas med äggmjölk =) De va gott faktiskt =)

Tog lite vaniljsocker i hade ej vaniljpulver men ska köpa de idag!

Hur e de med er idag då? Här är jättetråkigt väder :(      

• Carolinalovetobias

Ursch vägning imorn då.. Veckorna går jättebra att hålla men så fort pojkvännen kommer hem missköter jag mig.. *Suck* blir så trött på mig själv. Å rör mig gör ja inte heller :(

Har tappat lust & motivation nästan helt...

• Carolinalovetobias

Jag skäms! Jag är mammaledig & har all tid i världen att gå ut å gå osv. å träna hemma på mitt wii eller något
    Men jag väljer istället att tex sitta inne hela dagen, åka till kompisar, åka å kolla i affärer för att de är roligare :(

Bor på landet och tycker att promenader e sååå tråkigt.. -spec själv.
    Jag vet att de är bra för barnet osv med frisk luft å så men ja brukar va ute å kasta boll på gården å då ligger bebisen i vagnen å sover..

Jag har blivit så JÄVLA lat och har 0 själv disciplin!! :(
    Kosten går bra ibland.. suck.. Hur fan kommer man ur denna onda cirkeln vill ju bli fit å fin! :(

Så jävla arg på mig sjäkv..

• Carolinalovetobias
    Carolinalovetobias skrev 2011-11-06 10:23:21 följande:
    Jag skäms! Jag är mammaledig & har all tid i världen att gå ut å gå osv. å träna hemma på mitt wii eller något
    Men jag väljer istället att tex sitta inne hela dagen, åka till kompisar, åka å kolla i affärer för att de är roligare :(

Bor på landet och tycker att promenader e sååå tråkigt.. -spec själv.
    Jag vet att de är bra för barnet osv med frisk luft å så men ja brukar va ute å kasta boll på gården å då ligger bebisen i vagnen å sover..

Jag har blivit så JÄVLA lat och har 0 själv disciplin!! :(
    Kosten går bra ibland.. suck.. Hur fan kommer man ur denna onda cirkeln vill ju bli fit å fin! :(

Så jävla arg på mig sjäkv..
    *kasta boll till hunden alltså..
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**