Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej! Vill bara tipsa om min äggmjölk a lá hallon :)
    Supergod!

frysta hallon
    1 ägg + 1 äggula
    kokosfett eller smör
    vaniljpulver
    2-3 dl kokt vatten

Godast att dricka kall =) gärna med några isbitar.
    Vissa kanske tycker den blir för sur men det tycker inte jag iaf =)

• Carolinalovetobias
    Clanica skrev 2011-11-08 09:25:33 följande:
    Sitter och läser i tråden för att få inspiration. Har hängt här tidigare men nu kör jag typ LCHF på veckan och HCHF på helgerna så summa summarum blir typ plus minus noll
    Jag mår ju så bra på denna kost och blir så less på mig själv att jag "förstör" det på helgen med vin, nallar ur barnens godis osv....

Jättekul att läsa om alla era andras framsteg och viktminskning. Ni är så duktiga.
    Jag har samma problem här :( Vill gärna ta ngt glas vin osv :/
  • Carolinalovetobias

Nää tjejer.. Nu är jag trött på att de inte händer något på vågen!!

Imorn ska jag börja så jag äter MAX 5 kolisar per dag så får vi se om det händer något!!
    Jag hoppas ni kommer peppa mig =) Känner mig taggad nu iaf, får väll se hur de känns imorn =P

• Carolinalovetobias

2 dagar gjorda med strikt lchf och det går toppen än så länge :) nu får vi hoppas kilona kanske börjar ramla av :) hehe.. Ganska enformigt blir de nog i längden å äta så här men tror inte man ska äta så här i längden utan nu tills ja har nått min målvikt å sen gå över på snällare lchf för att hålla vikten :)

• Carolinalovetobias

parmaskinka/annan lufttorkad skinka i tunna skivor, på bakplåtspapper å in i ugn 175-200C. supergott & krispigt. akta så de int bränns!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**