• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag fick ett enormt sötsug (!) första veckan, något jag inte hade innan. Kom fram till att jag åt för lite fett. Sedan hade jag lite huvudvärk, men då började jag dricka mer vatten, inga problem!

• TomMon

Någon mer som fått kramp i benen? Det har kommit oftare och oftare dessa första veckor, drygt. Såg på kostdoktorn att det kan bli så av denna livsstil.

• TomMon

Kaisan: vad är det för kokosbollar? Skulle du vilja lägga upp receptet?

• TomMon

Var också ute och sprang, drack också en del rödvin igår...! Men det gick bättre än förra v, kroppen börjar kanske fatta var den ska ta sitt bränsle ifrån.

Ett angenämt i-landsproblem: fortsätter det i den här takten måste jag nog shoppa nya jeans snart! :)

• TomMon

Glass: känner igen det, jag hade krypningar i vaderna andra veckan. Nu får jag lätt kramp, men det har blivit bättre och bättre. Äter inget tillskott.

• TomMon

Jag är också extremt frusen, det har jag varit hela mitt liv. I början med lchf frös jag hela tiden, nu är det som vanligt igen.

• TomMon

Har fått ett jobbigt eksem i veckan. Läste om fler som fått detta problem. Känns det igen?

• TomMon

Carpe Punctum och Nikhita: ok, då hoppas även jag på att det är övergående! För säkerhets skull köpte jag vitaminer och mineraler i tablettform på hälsokostbutiken idag, en tablett om dagen, ifall det är så att jag missar något väsentligt.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**