**Den stora feta LCHF-tråden**
Hur ska man tänka under jämviktsfasen? Jag tror inte jag vill gå ner mer nu, hur tänker ni då? Jag kommer liksom inte på något jag vill lägga till kosten, har ju lärt mig leva utan tex potatis o ris nu..
Hur ska man tänka under jämviktsfasen? Jag tror inte jag vill gå ner mer nu, hur tänker ni då? Jag kommer liksom inte på något jag vill lägga till kosten, har ju lärt mig leva utan tex potatis o ris nu..
Nu ska jag stiga upp och äta min delikata frukost som jag aldrig tröttnar på: turkisk yoghurt med blåbär! Mannen tycker det är lite pinsamt att handla, det blir några hinkar i veckan! :)
Där är socker i thai-mat men det är absolut inte många gram i en portion. Jag lagar mycket sådan mat precis enligt deras sätt att laga och sockerandelen är kanske några kryddmått i en måltid för 3-4 pers.
Grattis Mammelie!
Glassmaskin får nog bli årets sommarpryl låter det som! :)
Jag gör min kladdkaka (lchf) på Lindts 86%, går hur bra som helst!
Jag håller inte koll på hur mycket gram hit eller dit, inte på de saker som uppenbart är lchf. Men vin och så kollar jag lite mer noggrannt. Jag har gått ner i vikt hela tiden, undviker inte mejeriprodukter, förutom vanlig mjölk. Äter jag mörk choklad eller någon lchf-efterrätt så är det någon dag på helgen, inte mitt i veckan. Detta var jag noga med redan innan lchf, så det var inte svårt att hålla sig till.
Jag vet inte heller Hr jag ska bli lite lagom strikt, har kört strikt sedan v 8 och kan inte komma på något jag saknar! ;)
Härligt med lite pepp! :) Jag håller med, satan vad vi rockar!!
0611: mer vatten känns viktigare nu, kroppen samlar inget i depåer längre. Jag köpte en heltäckande vitamin/mineral-grej på Hälsokostbutiken eftersom jag hade problem med eksem som startade iom denna kost. Med dessa tabletter blev det bättre.