• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Man kan frysa in överblivna äggvitor.

Mannen gör ofta hemlagad bea, inget slår den smaken! Även om många färdiga såser är ok de med. Nackdelen med hemlagad är att man måste äta den fesljummen, jag vill ha min sås varm!

• TomMon

Tonysflicka: jag hade problem med frukostförslagen som finns, tills jag fick tips om turkisk yoghurt med (blå)bär! Det går till och med snabbare att göra än den havregrynsgröt jag alltid åt tidigare. Dessutom är det som att äta dessert på morgonen, SÅ gott!! :)

• TomMon

Min pappa, hjärtpatient sedan 2001 och lchf-are sedan årsskiftet, har nu fått tillbaka sina provsvar från senaste provtagningen. Inte nog med en viktnedgång på 10 kg, han kunde sluta med två av sina mediciner och blev helt friskförklarad! :)

• TomMon

Faile: jag har också funderat över det där med kläder, det KAN ju inte ha sett bra ut... :)

• TomMon

Till frukost äter jag turkisk yoghurt med blåbär, SÅ gott, rena efterrätten ju! ;)

• TomMon

Nu rörde vågen sig neråt med 1 kg, efter en låååång platå. Men jag var nöjd redan innan, nu är resultatet 60 kg (började v 8 med 65 kg) på 173 cm, jag är redo för bikinivädret! :)

• TomMon

Hon den där: Grattis!

Jag måste bara skriva att jag är hög på livet just nu, lchf är ju bara bäst!! :)

• TomMon

Sedan v 8 och det känns toppen! 5 kg ner, vilket var mitt mål. Nu är jag mest nervös över utlandssemestern, vill ju inte fuska men det kan bli svårt...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**