God Is A Girl skrev 2011-06-17 16:58:22 följande:
Tack :) har skött mig exemplariskt tills idag, men ja.. pms :/
Fick LCHF-mättnaden redan efter 3-4 dagar och inte haft nästan några problem alls, så det måste ju nästan vara för att mensen är på ingång, och kanske bountysarna triggade suget?
tror sista latten med cocosfettet gjorde susen för nu kan jag inte ens se åt köket- tack och lov. men blir jag hungrig igen ska jag försöka stoppa mig några timmar och sen ta en bit kött med bea..
Prova halloumi doppad i bea nästa gång - det mättar rejält kan jag säga (och är jäkligt gott också).
Tezzan1981 skrev 2011-06-17 16:07:11 följande:
mitt absoluta helgfavoritsmarr är pannacotta. stillar sötsuget och innehåller inget socker eller choklad (som jag triggar på)
blir ca 2-4 carbs per portion och då är det inget problem att äta tycker jag, ser det inte som fusk om det blir en eller två på en helg.
En av mina favoriter också!

Bjöd en kompis (som äter vanligt) på min pannacotta igår, och hon tyckte också att den var smaskens.
jeng skrev 2011-06-17 14:05:20 följande:
Ska snart till VC och få svar på mina prover av allergier, diverse brister och sköldkörteln.
Hoppas det visar nåt som går att åtgärda så det finns hopp om att jag ska piggna till!!Det håller vi tummarna för