• yena89

**Den stora feta LCHF-tråden**

missypissy skrev 2011-04-05 23:23:25 följande:
    Självklart, alla får vara med. (Så länge de inte tar mina ägg! )
    Nej äggen får ingen ta!!

Nä nu ska jag sluta larva mig och ägga mig...jag menar...lägga mig :o
    hohoh, ooh så rolig man är på kvällen Oskyldig

Nattinatt tjejer! Nalle
  • yena89
    missypissy skrev 2011-04-05 23:28:59 följande:
    Nog bäst jag gör det samma, kissar nästan på mig av skratt-attacker här nu (vilket brukar vara ett säkert tecken på trötthet!).
    fasen nu när du sa det märkte jag hur kissnödig jag vart :o tänk om du inte hade sagt nåt då hade jag säkert kissat på mig och lagt ett ägg av chock.

Ameh, vafan, nä, nån gräns på dålig humor får det vara >.< sängen! NU!
  • yena89
    missypissy skrev 2011-04-05 23:35:21 följande:
    Tur att jag var här, jag är nämligen något av en äggspert på att kissa.
    HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA!!!!!!!!!!
    SLUTA VARA ROLIG!! xD
  • yena89
    Denebola skrev 2011-04-05 23:38:07 följande:
    Just i kväll är det nog äggstra svårt att låta bli
    Men lägg ägg! Nu får det vara nog xD

Synd att inte killen vart här då hade man kunnat haft lite säggs.
    Ne, nu börjar humorn ta slut, den var itne ens kul, bara dålig xD
  • yena89
    missypissy skrev 2011-04-05 23:44:56 följande:
    Denebola skrev 2011-04-05 23:38:07 följande:
    Just i kväll är det nog äggstra svårt att låta bli
    Hahahahaha nej nu dör jag! För att avsluta min kväll bjuder jag därför på en bild på min drömman (från spelet Sonic the Hedgehog):

EGGMAN = MY MAN!
    Men, det är ju min pojkvän :o
    Hahahahahahahahah xD
  • yena89
    missypissy skrev 2011-04-06 09:38:47 följande:
    Nej han är MIIIIIN!
    Hahahahahhah kan ha misstagit mig, dom var iaf lika runda om magen xD haha
    synd att han tycker LCHF är äckligt :(
  • yena89

kul att äggandet är över. Jisses vad var det som hände igår va? hahahaha

Nä, på tal om mens. Min mens har blivit bättre och mer regelbunden iaf.
    Men imorse vaknade jag med världens smärtor. Trodde jag skulle dö. Kändes som att nån knådade sönder livmodern min. Har misstänkt ett tag att jag var gravid pga lite symptom (illamående och ömma bröst) och vart lite rädd att det skulle vara ett missfall men nu när jag kan tänka klart vart det inte alls samma smärta som sist då jag hade missfall så det var nog bara extrem mensvärk och symptomen var ren slump tror jag :)
    Tacka gud för Ipren vettja

• yena89
    Faile skrev 2011-04-06 12:13:35 följande:
    Fy vad jobbigt. Har själv missfall bakom mig och det är ju inte kul oavsett hur man nu tänker om framtiden
    Vet att man ibland kan ha som "cystor" som spricker och det kan göra jätteont. Är tydligen väldigt vanligt och i 9 fall av 10 är man alltså inte ens medveten om att man har detta. Ofarligt ska det också vara, så kan ju varit nåt sånt om det var så ont.
    Mjo :/ vart lite rädd och fick smått panik så stoppade i mig två ipren och 1 Lergigan (ångest/lugnande) så jag däckade på sängen men som tur var vart det över när ja vaknade :)
    Jag vet att jag har PCOS, eller jag har gjort några undersökningar och dom är nästan hundra på, har dock inte gått på senaste undersökningar för jag inte orkat bry mig :/
  • yena89
    josssan84 skrev 2011-04-06 13:05:04 följande:
    Är det nån som vet om det är ok att följa gi / lchf som gravid? Är det inte nu men planerar inom en framtid, men vill även om jag blir gravid försöka bli av med kilon. funderar om kroppen då behöver stärkelse.
    GI är inga problem och inte LCHF heller men man kanske inte ska ligga på 20g om dagen utan mer uppåt 100g :)
  • yena89
    tiiitti skrev 2011-04-06 13:43:10 följande:
    Usch och fy för missfall. Har tre bakom mig, alla efter vecka 12.
    försöker bli gravid igen, samtidigt som jag går på GI/LCHF. tänker även fortsätta med det efter jag plussat igen..

Kan man byta ut vetemjöl i ett recept till pofiber?
    tror inte man bara kan byta ut till samma mängd. du får testa dig fram. men för de flesta bakverk finns ju redan färdiga LCHF-recept där nån klurat fram rätt mängd.
    Bröd kan du däremot inte baka genom att bara byta mot pofiber.
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**