**Den stora feta LCHF-tråden**
Någon som provat drycken Celsius? Tyckte citron/lime-drycken var jättegod och det är nog stor risk att jag beställer hem mer framöver.
Någon som provat drycken Celsius? Tyckte citron/lime-drycken var jättegod och det är nog stor risk att jag beställer hem mer framöver.
Jag märkte inte av att jag blev piggare och får mer energi av Celsius, det får jag inte av kaffe heller, men jag tycker att det var gott och ett bra alternativ till annan dryckjom
Nu har jag testat det omtalade "magiska kaffet" och jag tyckte det var gott som bara den. Var ändå tvungen att äta 2 skivor hembakat lchf-bröd med ost eftersom jag var hungrig och nu ska det bli intressant att se när jag kan tänkas bli hungrig igen
Jag kollade på ICA och det är ändå för mycket kolhydrater per 100 gram för min del...och så är ju skivorna så pyttesmå *s*. Men har man inte lust eller ork att baka så är det ju bra att det finns färdigt. För min egen del tycker jag att det har blivit så kul att laga mat och baka sen jag började med LCHF, man får ju äta så mycket gottigt!
Ninis, det var inte det brödet jag tänkte på utan det man kan köpa på ica och konsum som finns i både ljus och mörk variant, skivat.
Jag har inte testat mixerna, men de borde ju vara ätbara tycker jag. Du får bli försökskanin ;-D
Håller tummarna för att du ska lyckas tiiitti!
Det var inte dåligt, RebornEve! Hoppas jag klarar mej några timmar till. Ska snart till jobbet
Oopsies och pones har jag aldrig bakat, men det här däremot:
http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=194
tar 3 msk fiberhusk, men har även testat med fibrex, och det blir gott det också