**Den stora feta LCHF-tråden**
Trolla75, det är min tolkning också och det är så jag har valt att fortsätta. Har lagt till lite frukt på ät-listan.
Trolla75, det är min tolkning också och det är så jag har valt att fortsätta. Har lagt till lite frukt på ät-listan.
Såg att det diskuterades om tillskott. Jag äter folsyra och det verkar räcka för min del. Har inte upplevt kramp eller andra saker. Det står inte exakt innehåll på burken men magnesium är visst en del.
Gratulerar Såphia! "Slutet" är nära
spökplumpen, du resonerar klokt tycker jag.
Shemira, jag förstår problematiken. Det kan vara svårt att få folk att ens testa LCHF eftersom många är negativa redan från början. Jag kan inget rent vetenskapligt om kolesterol tyvärr men hoppas du kan få hjälp någonstans.
Det är samma här, jag räknar inte heller kalorier och det är så skönt att slippa tänka på det. Ha lite koll på kolhydraterna är däremot lättare
Något av det bästa godiset jag vet är ostchips, enkelt och gott som man fixar själv
Tror det skulle funka med bara Canderel, men testa dej fram med hur mycket det ska vara. Har för mej att det, åtminstone förr, var så att man skulle ta mindre av Canderel eller Hermesetas strö om man använde det i bakverk. Kan ju lätt bli otäckt sött om man råkar tippa i för mycket.
Neej, jag har inte svimmat tack och lov!
Jag brukar handla på Bodyshop.