Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Håller med dej Loreena. Trodde inte heller att MBC kunde vara så gott och jag väntade länge innan jag testade. Nu är jag fast 

It wasn't me!
  • huldaskarin

Jag har beställt lavkarbobrödet nu från lchfklubben. Ska bli spännande att provsmaka och jämföra med mitt favoritlowcarbbröd 

It wasn't me!
  • huldaskarin

MBC verkar då ha satt lite mer fart på mej, både viktmässigt och toamässigt. Nu har jag bara ett ynka litet kilo kvar till målvikten på 68, men jag är såklart väldigt nöjd med att ligga under 70-strecket och få på mej mina gamla jeans utan problem 

It wasn't me!
  • huldaskarin

Jaa, man känner ju bäst själv vad som funkar. För min del blir det 2 msk smör och 2 msk kokosfett och 2,5 dl kaffe som blir det godaste för min smak och bara på morgonen. Två ostmackor till det.  Nån typ av middag när jag kommer hem från jobbet och jag har verkligen torskat på stekt vitkål till allt. Det är så gott och så väldigt enkelt och snabbt.

It wasn't me!
  • huldaskarin

NU är jag ÄNTLIGEN framme! 68 kilo idag och det ska jag banne mej fira med en Celsius! 

It wasn't me!
  • huldaskarin

Tack för grattis standby och Ninis! Jag har som mål att stanna på 68, det är nu den verkliga utmaningen börjar, men jag SKA inte balla ur!

It wasn't me!
  • huldaskarin

Tack igen för alla värmande gratulationer 

spökplumpen, det tog 4 månader att komma dit jag ville och det var nog en lagom tid, inte för fort och inte för långsamt.

Ninis, jag har inte provat någon av produkterna så du får gärna berätta vad du tyckte om dem. Fick hem mitt lavkarbobröd idag och det står redan i ugnen. Ska bli spännande att få provsmaka 

It wasn't me!
  • huldaskarin

Och jag som tycker citron/lime och vilda bär är så goda...men de är den kolsyrade varianten och väl kylda.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Salladsblad borde vara toppen tycker jag, och om man nu tar en liten tesked tacosås till så kan det inte vara någon större katastrof. Det är väl om det blir jättemängder man ska dra öronen åt sej. Vad står det om kh per 100 gram?

It wasn't me!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**