Inlägg från: huldaskarin |Visa alla inlägg
  • huldaskarin

**Den stora feta LCHF-tråden**

Bakar bröd. Ställde in det mumsiga lchf-brödet i ugnen klockan 11 och i vanliga fall brukar det ta ca 80 minuter tills brödet är klart och har en innertemperatur på 97 grader. Nu har brödet stått inne 2 timmar och 20 minuter och har uppnått en temperatur på 94 grader. Nog kan jag väl ha skäl att misstänka att ugnen är liiiite trasig?  Min sambo verkar tycka att jag gör alltför snabba antaganden  *s*

It wasn't me!
  • huldaskarin

Strongt Kasihi! Jag är väldigt förtjust i kaffebröd och tårta och skulle haft väldigt svårt att låta bli att smaka.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Tack själv 

Jag får snart gå igenom ett nytt eldprov på kakfronten, för den 12 november fyller sonen 1 år och då blir det kalas förstås. Jag får väl baka någonting för mej och så lite annat för de andra som kommer.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Gladskit, jag har helt enkelt inte hittat något LCHF-bakverk som jag tycker smakar tillräckligt gott förutom en kladdkaka.

It wasn't me!
  • huldaskarin

Tackar för bakningstipsen. Ska prova lite mer och se vad jag kan få till, har ju en dryg månad att testa mej fram på 

It wasn't me!
  • huldaskarin

LokesMammi, det är nog bäst om du testar själv så du vet hur det funkar på dej. Jag har aldrig provat GI själv.

It wasn't me!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**