**Den stora feta LCHF-tråden**

Nej du vill inte ha jag lovar. Det är inte så gott som det ser ut. Om du äter så blir du bara illamående och kommer att ångra dig resten av dagen.
Nu har jag gjort lite bountys som står och svalnar i kylen. Jag skulle även göra tryffel men den skar sig totalt. Hur lyckades jag med det egentligen. 300gr choklad åt H-vete.
Och inte nog med det, Jehovas kom precis förbi och förgyllde min dag med sina kloka ord. Jag lovar att om jag skulle vara intresserad av deras tro skulle jag komma till dem.
Nu har jag läst denna tråd i flera månader så det är dags att börja skriva lite också. Nu har jag gått på LCHF sen 1:a februari men har har testat i omgångar innan så jag är inte nybörjare på detta. Dock verkar min kropp inte vilja släppa ifrån sig något fett, antagligen pga att jag har plågat den med pulver och skit innan. Men jag älskar denna kosten så jag ger mig inte.
Tänker gå med i viktutmaningen på skoj så får vi se om det blir ngt resultat.
Jag har tänkt väga maten och lägga in på matdagboken i några dagar för att se vad jag får i mig egentligen.
Igår såg det ut så här.
fett 129gr, protein 64gr, kolhydrater 7gr.
Vad tror ni om det? Vanligtvis ligger jag lite högre på kolhydraterna då jag brukar äta mer grädde. Igår drack jag endast en kopp kaffe med grädde och kokosfett till frukost. Idag blir det nog mycket mer fett då jag startade dagen med en ägglatte.