• yena89

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ni so säger det går sämre att träna, hur länge har ni hållt på? En i 6 veckor tror jag jag läste. Är det så kort tid är drt inget konstigt. Det kan ta kroppen 6 månader att ställa om sig. Jag kunde först träna efter 7 månader och nu går det jätte bra. Tunga pass och återhämtar mig på 5 minuter. Så låt kroppen ställa om sig. Annars är det ku bra om det funkar med gi-tänk :)

• yena89

Tycker anna skipper verkar mycket gladare och positivare nu. Nu när hon blivit av med sin bajs och algfixering. Det var riktigt kul att kolla på henne! :D

• yena89
    jeng skrev 2011-04-15 11:47:15 följande:
    Nu ska jag gå på den andra bajs-tantens program och se om jag kan få några tips på hur jag kan bli sexigare!
    Bra att du skrev sexigARE ;)
  • yena89

Guuud jag darrar och skakar. Är mitt uppe i matlagningen och så ringer det, ett nummer jaginte känner men det vara sundsvalls-nummer så trodde det var nån som ringde från kommunen som jag hade kontakt med.
    Då vart det en tant som ringer och säger jag kanske får jobb och vill prata lite med mig. Jag blev skitnervös och sprang ut i hallen så hon inte skulle höra musiken och jag fattade inget och hjärnan stod still och jag vet egentligen inte om samtalet slutade bra eller itne men tror det var nåt med att hon skulle höra av sig med vidare info xD

Så när jag la på luktade det bränt så jag hade haft maten på högsta värme xD men den går nog att äta fortfarande.
    usch, behövde bara skriva av mig xD

• yena89
    Bordeaux skrev 2011-04-15 12:39:21 följande:
    Låter ju jättebra om du får jobb, det håller vi tummarna för!
    Hehe tack. Inom hemtjänsten så det blir nåt nytt. Funderar på att ringa upp henne och kolla så jag verkligen fattade rätt nu när jag lugnat ner mig.. Aldrig haft ett riktigt jobb så detta är nytt för mig  Skäms
  • yena89
    solrosen81 skrev 2011-04-15 12:53:43 följande:
    yena: Förstår att du måste ha blivit ställd när du fick en telefonintervju bara sådär. Hoppas att du får jobbet (om du vill ha det förstås. )

Tack för era svar! {#emotions_dlg.flower}

Tänkte göra den där bacon och fetaostsalladen till lunch idag. Hoppas den är god.
    Tack haha. Ja hemtjänsten skulle vara en utmaning. Framförallt för att jag har väldigt dåligt lokalsinne xD Skulle ju självklart föredra ett jobb på hemmet men i take what I can get :)

Om du gillar äggmjölk kan jag tipsa om "äggchoklad", men det kanske du gjort. du gör vanlig äggmjölk men har i lite kakao och lite lite sötningsmedel så blir det som varm choklad :)
  • yena89
    Bordeaux skrev 2011-04-15 13:03:13 följande:
    Och då löser sig ditt inkomstproblem, det blir ju jättebra om du får jobbet. Jag har aldrig jobbat inom hemtjänsten så jag vet inget om den branschen.
    Precis, så behöver inte mamma låna ut massa pengar.

Undrar om man kan vägra ge insulinsprutor :/
    Eftersom jag förmodligen kommer få en del deligeringar.

Hmetjänsten verkar ju väldigt aktiv iaf. Man åker hit och dit och besöker ju 6 pers på 2 timmar typ haha.
  • yena89
    Annanym skrev 2011-04-15 15:09:23 följande:
    Grattis, vad spännande! Håll oss underrättade va?
    japp, det blir intervju nästa vecka så vi får se hur det går :)
  • yena89

Gud vad jag blir trött på alla som ifrågersätter mängden jag äter!!!
    Dom påstår att  JAG äter mer kolhydrater än jag tror och mindre kalorier än jag tror!
    Jag räknar nu för helvete ut vad jag äter och väger allt. sen äter jag samma jävla maträtt varje dag så jag vet ju att jag får i mig samma mängd varje dag!!

Inte ha en jävla aning om kosten men endå veta vad JAG stoppar i mig,. Jävla idioter.

förlåt för alla svordomar, men läsate svar i en annan tråd och blev arg...plus attj ag druckig och då är jag itne o leka med! x)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**