• rödnos

**Den stora feta LCHF-tråden**

Så jäkla glad!!! Jag är kallad till Polishögskolans fystester!! 3 veckor på mig att komma i form. Ojojoj så nervöst!!!

Men, med bra mat orkar man massor så nu blir det keso och whey80 frulle för hela slanten! Ghaaaaa! Så galet kul!

• rödnos

Såphia - va kul! Vad jobbar du med?
    Jag ska drillas i harrestestet av en kompis som är polis och några kollegor nästa helg! Haha! Spännande detta!
    Är fotograf idag men skulle nog gilla att byta bana.

• rödnos

Yes! Intervallträning avklarad! Fan vilken energi man får av att äta rätt! Tjohej på er alla fina!

• rödnos
    P i a skrev 2013-05-06 21:19:39 följande:
    Idag blev det totalt 2,2mil på hojen, gjorde lite ärenden före jobbet så det blev en omväg dit. Förra veckan blev det nästan 9mil totalt, gissa om rumpan var öm! Och jag hade grymt svaga ben på fredagskvällen! Men det är sååå skönt att röra sig :) Man skulle bara haft råd med en snabb cykel, jag får nöja mig med min solhaga.. :)
    en snabb cykel? Du får la trampa lite hårdare ba!
  • rödnos

Eller hur Louise! Va kul att du oxå blev kalkad!!! Sundbyberg vart det eller? I juni?
    Hur laddar du?

• rödnos
    louiselarsson01 skrev 2013-05-07 13:45:37 följande:
    Ja 12 juni. Skitnervös plus att jag också åkt på förkyldning.
    Ska ta en sväng i spåret sen och försöka se hur jag ligger till och vad jag behöver göra. Själv då? 
    Jodå jag har en sambo som är fd basketspelare på elitnivå så jag har fått ett vansinnes program att följa fram tills det är dags. Igår var det intervallträning, imorgon sträckan så snabbt jag kan. Han säger åt mig att hysta runt min kettlebell, köra boxhopp och hålla på oxå så detta ska nog kunna gå.
    Känns skumt i halsen dock men det kanske kan vara pollen iof.
    Hur som helst galet skönt att vara igång med löpningen igen efter mer än ett års uppehåll. Jag är gammal långdistansare men pajade knät på Gbg varvet för ett par år sen och fick operera. Vred sen ur det flera ggr när jag surfade men nu verkar det faktiskt kännas rätt ok ändå.
    Hade varit skönt med några fler veckor på sog att komma i form men men, inte mycket att göra åt det.

• rödnos
    tjejhalmstad skrev 2013-05-08 21:37:54 följande:
    Om man inte behöver gå ner i vikt utan mest bli av med svullen mage. Kan man följa enligt lchf men ändå äta frukt och morot tex? Alltså inte helt strikt lchf.
    japp
  • rödnos

Louise - LCHF är perfekt vid träning! Man orkar sjukt mycket mer och får tusen ggr bättre resultat! Man blir en oxe heltenkelt!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**