**Den stora feta LCHF-tråden**
Ninis - Smetana är ju syras grädde. 42%ig och utan laktos! Kalasgott tyckte jag och jag stod mig på den blandad med lite turk, nötmüslin vi pratat om och lite jordgubbar till kl 16!!! Galen energi!
Ninis - Smetana är ju syras grädde. 42%ig och utan laktos! Kalasgott tyckte jag och jag stod mig på den blandad med lite turk, nötmüslin vi pratat om och lite jordgubbar till kl 16!!! Galen energi!
Var det inte nån hysteri för ett par veckor sen om Stevia? Nån som kommer ihåg?
Ninis - fy så tråkigt du som älskar att träna tungt! Men, det är väl som med allt annat, det passar inte alla.
Hoppas du snart är på benen igen.
Hemskt att höra om din mans bortgång. Det måste varit fruktansvärt.
En väninna gick bort för ett par dagar sedan efter flera år av cancer. 31 år gammal o lämnade man och en tvåårig dotter efter sig...
Styrkekram till dig!
Så himla glad!!!
Äntligen börjar kilona släppa den här nyblivna tvåbarnsmamman! tappat två kilo sen jag började äta mer liberalt! Gissar att en ammande kropp behöver lite extra och mår toppen!
Tappat 18kilo totalt nu och lillkillen är 12 veckor på tisdag! 8-10 kllo kvar tills jag är hot stuff igen! Whoop whoop!
Oj kolasås P i a! Var den kalasgod?!
Gjorde världens godaste chokladbollar igår!
1dl grädde
50g smör
2msk kokosfett
1dl kokos
0,5dl mandelsmör
3msk jordnötssmör
1dl mandelmjöl
100g 85% mild choklad
Vaniljpulver
Låt stå tills det stelnat o rulla sen i krossade macademianötter. Oh My god!
Millifjor - fan va grymt jobbat!! Jag gick nig uppnåt liknande då tror jag. Vägde mig aldrig mer efter jag sneglande noterat 96... Farligt nära tre siffrigt och sen kom bebisen efter 10 dagar till så jag var säkert där o nosade. 80.2 idag så jag är nästan nere på rätt tiotal i alla fall!
Är 179 lång.
Jag äter nu ganska strikt/halvliberal LCHF och tar en frukt om dagen, ett stort glas mjölk på kvällen och en chokladruta här och där.
Njuter!
Millifjor - Gud så skönt! Har du vägt så lite innan eller är det LCHF som tagit dig dit?
Jag körde en galensession på 3 månader med shaker innan jag blev gravid med min dotter för 3,5 år sedan och gick ner till 64.
Det var nog väl smalt dock så jag skulle vilja landa på typ 67-68 eller så nu. 70 är helt ok men vore kul för psyket om jag tog mig just under.
Köpte iaf ett par nya jeans i strl 29x34 som borde passa ok. Har ett par likadana i svart sen innan jag blev gravid denna gången med sonen och de må vara tajta och lagade i grenen men tappar jag bara nåt kilo till så är de helt ok och blir bara bättre ju närmre målet jag kommer.
Jag dricker varm mjölk med kokosfett på kvällarna nu. Sover bättre då och så är det sjukt gött oxå.
Kanske blir bikinisommar ändå! Fast vi ska till nordnorge i år igen så det är askallt i vattnet och våtdräkten får hänga med som backup.
Ninis - anuerysm är inte kul alls, beklagar verkligen och hoppas inget händer med den. varanhalsbandet kan du ju iaf lätt pimpa med en egen kedja om du nu ska gå på det länge.
Inga bra nyheter. Så jäkla trist!