**Den stora feta LCHF-tråden**
Håller tummarna o tänker positiva tankar för dig Ninis!
Hoppas de kan släppa dig snart så du får komma hem till kidsen.
Håller tummarna o tänker positiva tankar för dig Ninis!
Hoppas de kan släppa dig snart så du får komma hem till kidsen.
Varför dricker du vatten med salt??
Håll dig ifrån salt istället, inte bra alls i överdriven konsumtion. Du får ju det du behöver via maten!
Tycker det låter som antingen en reaktion på kostförändringen eller att du har en infektion i kroppen.
Varför skulle saltat vatten eller mineralvatten hjälpa mot nacken tänker du?
My05 - jasså? Det har jag aldrig hört. Men du dricker mycket vatten ändå nu väl?
Själv har jag fått gå upp till ca 30g kolisar om dagen för att må bra.
Men jag helammar och är fortfarande väldans hormonell.
Var hos optikern idag för jag kan knappt fokusera ibland. Jobbar därtill som fotograf så oskärpa gör mig jävligt förbannad om man säger så.
Det var dock inget fel mer än uttorkning. Så jag fick fuktgel att smörja ögonen med.
Skulle dricka ännu mer vatten etc.
Min inkörsperiod i LCHF varade i ca tre veckor första gången. Spydde, yrsel, kallsvettades och hade diarré om vartannat.
Men sen mådde jag bäst!
Gladskit - tappar man känsel i brösten efter en förminskning? Jag behöver det inte längre efter två amningsperioder på ett år vardera men däremot vill jag lyfta dem sen. Kan undra vad det kostar och om det blir bra?
Vill inte ha nån fyllning utan bara lyfta. Så glad att ha gått från H till C ju och vill absolut inte ha större igen... Nu är de D men på väg att bli mindre igen.
Hmm, om man ammar som en tok kanske de kan ta sig ner till B till och med! vore ju toppen!
men man kanske måste fylla dem med nåt då för man kanske inte bara KAN lyfta? Får bli armhävningar och rodd för hela slanten!
Jaa!!! Jag är på rätt tiotal igen! 79.6 och inte så långt kvar! Tjoho så glad man kan bli av en våg!
Tack tjejer och grattis till dig med Spana!
Fick höra samma o det känns ju som ett kvitto!
Sjukt egentligen! 18 kilo på 12 veckor.
Nu på sista tiden har jag minskat ett halvt kilo i veckan vilket känns bra. Kroppen verkar hänga med bra oxå.
Vart arg för mina nya jeans hade hamnat på fel uthämtningsställe så jag kan inte testa dem förrän imorgon. Morr!
Svärföräldrarna kommer imorgon bitti tills på ons men jag tänker då inte fuska. Tänkte baka nåt gott till på söndag för då ska vi ha namngivningsfest för lillkillen,
Nån som har ett bra recept på chokladkaka?
Vi grillade oxkött från en chrkbutik i Majorna som alltid har så sjukt gott närproducerat kött! Rostade grönsaker i ugnen till och gjorde kryddsmör.
Nu blir det kesella med lite lakritspulver och åkerbär till.
Ingen som hade nåt bra recept på chokladkaka? Jag tänkte baka det till min lille killes namngivningsfest på söndag och ha vispgrädde och hjortron eller åkerbär till. Muuums!
Yo!
Jag gjorde världsgod tårta till festen idag!
Chokladbolls receptet jag postade för nån vecka sedan och sen ovanpå lade jag blåbär/lakrits mousse! SUPERGOTT o alla älskade den, även de som inte käkar LCHF!