**Den stora feta LCHF-tråden**
bloggar.aftonbladet.se/shapeup/2013/04/10/ingenting-ar-omojligt/
för er som är intresserade av träning som ger sjuka resultat!
bloggar.aftonbladet.se/shapeup/2013/04/10/ingenting-ar-omojligt/
för er som är intresserade av träning som ger sjuka resultat!
Ninis - jag har jättehänder. skämt åsido, bag kan oxå tänka mig att jag gärna äter för mycket protein. Är en sucker för fläskkött tex, för att inte tala om torsk och ägg.
Men ponera att jag skulle minska på protein, hur ökar jag då fett? Alltså jag fattar ju att jag kan käka en klump smör men det är ju kanske bara gott ibland och då till en köttbit i form av kryddsmör? På vissa ställen står tex, tillsätt en msk olja för mer fett men inte tusan blir man väl mätt på det?
Man kan ju inte äta hur mycket sallad o grönsaker som helst heller för det drar ju oxå iväg i kolhydrater? Jag tycker det är svårt nu, därav frustrationen.
Förra gången vi körde så åt vi mycket kött med smör, ägg o bacon till frulle varje dag etc massa grekisk sallad. Hade inte jättemånga kilon över då utan kanske bara 3-4 men jag mådde kanon, lyfte som en oxe och var pigg som en mört. Det är mer det jag är ute efter nu än att gå ner i vikt. Iaf i första taget.
Har inte vägt mig nu på 2 veckor eller så men jag tror inte jag tappat nåt, bara omformats i kroppen som vanligt efter bebis.
Såg du länken om hon som blivit så sjukt fit? Jag ska teckna om mitt medlemskap om ett par veckor tänker jag. kommer dö men skönt efteråt.
)
Ninis - det tyckte jag oxå men jag vet vem det är så jag misstänker att de bleknat eller bara är annorlunda ljus i bilden.
Hon tränar på samma box som mig nämligen.
Testar handflatemodellen o ser om jag blir mätt. tack för tipsen!
Kroppen har ju viktminne oxå och försöker tydligen hela tiden återgå till det man vägt som Max. För de som är överviktiga måste det ju kännas jävligt motigt? Stämmer det verkligen att det är så? Läkaren på Helt Sjukt sa ju det igår.
Hoppas inte det gäller gravida...
Paulas Mamma - det var jag! De godaste är Lykas! Puffiga och jättegoda och finns på en del ICA. Jag köper mina på ICA Focus i Gbg och det är nästan enda Ica som var dem här faktiskt.
Willys är stenhårda och inte värda pengarna (ungefär som deras avocados...i 99% av fallen). Iaf inte nu när man smakat mercan.
Tittut!
Jag har tappat 2 kilo. Trodde inte det men fick iof på mig mina vanliga jeans igen igår så lite anade jag nog att magsjukan och 2 veckor gjort. Fortfarande 10 kilo till före preggotiden kvar. Fan va smal jag måste varit. Hoppas på det igen nån gång.
Kör liberalt nu orkar inte tänka så det får bli så.
Imorgon blir det långpromenad med lurar i och kettlebell med i vagnen om jag skulle fp för mig nåt. Lillkillen har gått upp till nästan 6 kilo så knäböjer kanske lite med honom som vikt om 12an blir tung.
Gjorde nötmüsli idag och tänkte äta en msk ihop med lite smetana och ryssyoghurt o jordgubbar imorrn. Står mig länge på det så det känns bra.
Less som fan på bacon. Örk.
Tips! Blanda i lite Smetana i turkiska yoghurten så mättar den bedre.
Gelatin?
Läste visst lite för fort. Men ja, silikonformar.