Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag tar ju havregrädde nu istället för sojagrädde för jag kan ju inte äta vanlig grädde. Jag har provat gjort kokospannkakorna men dem blir bara smuliga

• Maddisen80

Hej ursäkta för skitsnacket men vet inte om de har med lchf att göraa men igår hade jag ätit makrill i tomatsås och 2 kokta ägg och sen åkte jag på apoteket skulle hämta ut medicin då kände jag att jag var bajsnödig då frågade jag om jag fick låna deras toalett men de fick jag inte, de hade inte tabletterna inne och levarantörerna hade inte dem heller de vet inte när  de kommer så gick jag på affären och där bajsade på mig de gick inte att hålla sig, så jag fick en 5a av en som jobbade där sen fick min sambo komma ner med rena kläder. Men kanske har med ibsn att göra.

• Maddisen80

idag ska jag äta kassler, zuchinnipasta och eriks lagersteds vitlökssås som finns i flaska nu :))))

• Maddisen80
    Loreena skrev 2011-07-24 18:42:52 följande:
    Idag har vi ätit grillad kyckling, beasås och grönsaker. Kycklingen är svensk och kostar 19.90/kg på Ica. :D Toppenbra vardagsmat om man orkar tina och grilla själv i ugnen.
    Det var billigt, vad gott
  • Maddisen80
    Loreena skrev 2011-07-24 18:43:58 följande:
    Kycklingen är alltså hel och finns i frysdisken. Mycket godare än filéer!
    Jag förstod de ,men ska man tina den i ugnen och sen grilla den eller ?
  • Maddisen80

igår när jag åt  i stockholm åt jag vegetarisk tomatsoppa kostade 79 kr men den var god och lchf vänlig sa dem iaf så hoppas det :())

• Maddisen80
    astro skrev 2011-07-26 20:08:57 följande:
    Så tråkigt. Hur mår du?
    rednose skrev 2011-07-26 19:32:39 följande:
    jag har en karréstek i ugnen. Bra pris på Coop nu. 
    Yuuuuuum! 
     Japp, vår ligger på grillen just nu tillsammans med kryddiga korvar på grönsaksbädd (med kanel och citron -himmelskt).
    Har ångest så har sovit väldigt dåligt med senaste dagarna.
  • Maddisen80

Hej idag åt jag köttfärsås och kokta morötter fick ont i  magen men såg att de var lök i tomatsåsen :(((((

• Maddisen80

imorgon blir de  tomatsoppa för min del för nu är de andra gången jag får kramp i magen av köttfärssås

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**