**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej idag gick de bra med maten åt mer köttfärs och kokta morötter och majsen petade jag bort. Jag är inte så hungrig nu heller
Hej idag gick de bra med maten åt mer köttfärs och kokta morötter och majsen petade jag bort. Jag är inte så hungrig nu heller
hjälp vad ska jag göra, jag har varit förstoppad 4 dagar
Hej jag får eventuellt komma hem imorgon men jag har ingen aptit att äta men ska försöka äta lchf ändå
Frukostförslag stort isbergsallad blad lägger i korv, skinka eller vad du vill ha på sen rulla ihop den som tunnbröd, jag kom på de förslaget när jag åt gi mat ,de skrev ola i sin kokbok alla tyckte att de var bra förslag.
Sen får man ju äta vissa bär så ta lite bär och grädde på
Jag ska nog beställa kycklingsallad har knappt någon aptit
Hej jag har haft ont i tungan och halsen sen 14 juni när jag var uppe i Timrå där trodde apoteket att de var svamp så jag fick besöka vårdcentralen i Timrå och han trodde att de var virus men jag fick ändå munskölj som är för svamp ,jag kan knappt äta eller dricka och jag är knallröd på tungan och brun, men nu igår var jag hos läkaren i landskrona han tror inte att de är svamp på tungan för de bruka mest se de på barn eller de som har dåligt immunförsvar eller cancersjuka men han sa att de kunde vara b12 brist eller järnbrist så får svar om 2 v.
idag åt jag köttfärsås och rotfrukter vet att man inte ska äta de men hade inget annat hemma har ont om pengar med.