Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej idag gick de bra med maten åt mer köttfärs och kokta morötter och majsen petade jag bort. Jag är inte så hungrig nu heller

• Maddisen80
    Southern Belle skrev 2011-07-11 20:42:22 följande:
    Om du mår dåligt av det kan du lösa det akuta problemet med ett microlax från Apoteket. Sen kanske du kan prova att äta linfrön? Överdosera kokosfett? Det sistnämnda sätter fart på min mage vare sig det behövs eller inte... Fast det kan kanske bero på att jag inte har nån gallblåsa längre... *funderar högt* Motion? Tarmar behöver "röra på sig" för att fungera som de ska! Dricker du tillräckligt?

Hoppas du blir av med skiten!
    Hej jo men just nu är jag på psykakuten men får fråga om de har något ,jag motionera  30 min per dag
  • Maddisen80
    astro skrev 2011-07-11 22:22:25 följande:
    Hallonbladste. Finns t ex på ekoexpressen.se
    Det hjälpte jättebra för mig i alla fall (drack morgon och kväll) och det ger inga kolhydrater att tala om.

En del hälsokostaffärer har det också men det gäller att se upp, vissa påsar är typ vanligt te med lite hallonblad i, det fungerar inte alls likadant. 
    Hej tackså mycket för tipset får beställa de så jag har det hemma sen
  • Maddisen80

Hej jag får eventuellt komma hem imorgon men jag har ingen aptit att äta men ska försöka äta lchf ändå

• Maddisen80

Frukostförslag stort isbergsallad blad lägger i korv, skinka eller vad du vill ha på sen rulla ihop den som tunnbröd, jag kom på de förslaget när jag åt gi mat ,de skrev ola i sin kokbok alla tyckte att de var bra förslag.

• Maddisen80

Hej jag har haft ont i tungan och halsen sen 14 juni när jag var uppe i Timrå där trodde apoteket att de var svamp så jag fick besöka vårdcentralen i Timrå och han trodde att de var virus men jag fick ändå munskölj som är för svamp ,jag kan knappt äta eller dricka och jag är knallröd på tungan och brun, men nu igår var jag hos läkaren i landskrona han tror inte att de är svamp på tungan för de bruka mest se de på barn eller de som har dåligt immunförsvar eller cancersjuka men han sa att de kunde vara b12 brist eller järnbrist så får svar om 2 v.

• Maddisen80

idag åt jag köttfärsås och rotfrukter vet att man inte ska äta de men hade inget annat hemma har ont om  pengar med.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**