helene306 skrev 2011-07-10 20:26:08 följande:
Jag kan få omställningsbesvär senare. Är inne på min 3:e vecka (omstart) och jag är stundtals trött och matt i kroppen. Orkeslös. Dessa omställningsbesvär fick jag 2009 när jag började också. Det kom efter 3 veckor. Seg som kola i hela kroppen. Bilda dig din egna uppfattning om blodsockret. Har du haft bra blodsocker innan och inte känt av detta så kommer det inte ändras till det sämre nu med lchf. Är du ändå tveksam, googla på gratis blodsockermätare, beställ hem och testa dig själv. Jag ligger runt 4,8 rätt stadigt över dygnet. Helt normalt. Om du tycker det är jobbigt, peta i dig något mer i kolhydrat-väg för att se om det blir bättre. Jag är som sagt seg nu men det tror jag beror av en kombination av injektioner i mina händer och värmen som gör mig trött. Sen ska jag inet sticka under stol att jag inte är trött om kvällarna och kommer inte i säng förän runt 23-23.30 och har småbarn som stökar under natten och vaknar tidigt

Maddisen80 skrev 2011-07-10 20:05:27 följande:
Hej jag kommer inte följa lchf riktigt nu för jag är inlagd på psyket för jag har en enorm svacka hela livet är jobbigt just nu
Oj. Hoppas du kommer må bättre med allt som rör sig. Förstår att inte kosten prioriteras nu men för att må bättre än att dega ner dig totalt: försök att undvika socker och annat snabbt i skräpväg. Det får dig definitivt inte att må bättre även om man tror det för stunden. Ta hand om dig nu! Kram!!
Jag har märkt något trevligt: mina axlar börjar tonas fram

hej jo igår hade inget kött åt mig så åt lite potatis och rårivna morötter , jag har inte ätit godis på flera dagar :)