**Den stora feta LCHF-tråden**
Boost: sedan jag började med LCHF, nej. Sen vet jag ju onte om borttag av mejeri påverkat?
Vi hade sex (sorry för massa info) dagen efter ÄL, med kondom OCH jag tog dagen-efter-piller....
Boost: sedan jag började med LCHF, nej. Sen vet jag ju onte om borttag av mejeri påverkat?
Vi hade sex (sorry för massa info) dagen efter ÄL, med kondom OCH jag tog dagen-efter-piller....
Boost: jag blir ju lite nervös efter som minstingen bara är 4 månader... :S
Å andra sidan är jag extremt fertil, båda barnen är "hoppsan", den första gick jag på p-piller sedan 8 år och den andra p-piller och sex 6 dagar INNAN äl.. Och by the way, det var enda sexet den månaden.
Så eg hade det inte förvånat mig...
Hoppet 3: avnjut med MASSA bregott och strö över flingsalt :D
Spökplumpen: det går precis lika bra med lagrad hårdost, typ prästost! Chevrette är hård getost, finns att köpa på ex Maxi eller speceriostaffärer :)
Boost: jag försöker intala mig att jag inte är gravid :P
Spökplumpen: japp, bara får- och getost här :) ingen koost :P
Jag känner mig inte gravid, det enda jag känner är få o då liiite mensvärk i höger del av livmodern. MEN, de andra gångerna hade jag kunnat gå en hel grav utan att veta, om det inte vore för att magen blev större, så det är ingen hjälp att inte känns något ;)
Hoppet: om det är Pumpabrödet så innehåller hela 18 KH, och om man får ut 22 skivor (som jag fick) blir det 0,81 KH/skiva :)
Mörlin: åh, vad jag hoppas att jag är rubbad!!
Mörlin: jag önskar verkligen att jag hade kunnat byta bort, speciellt nu när vi är "färdiga" med barn!
Hoppet: jag mätte på de ingredienserna jag använde, kung markattas pumpafrön, risentas sesamfrön, wernerssons chevrette, finax husk (och vad är det mer?). Det kan ju vra så att matdagboken har någon "generellt" mått?