• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Solfrost, ja, fixa lite tålamod o njut av maten istället ;) de sista 10 kommer försvinna, men det är väl känt att de sista kilona sitter hårt. Och extra hud kan vi ju vara utan ;)

Det enda du egentligen kan göra för att ytterligare gå ner i vikt är att utesluta mejerier, men jag tycker som sagt du dka vänta lite o njuta av maten ett tag innan du tar till det ;)

• stjierna

Ja, jag hade helst gått ner mina 20 kg på 1-2 veckor också ;) men jag gillar att äta för mycket så svältkurer är inte min kopp te. Det är ju annars alternativ om man bara vill bort med vikten, och inte samtidigt må bättre ;)

• stjierna

Om man utesluter komjölksmejeri så får man äta smör. Och ostar gjorda på get-/fårost. :)

Jag håller med om att det är roligare att gå ner när man FÅR äta, äta gott och riktig mat :)

• stjierna

Banantelefon: inte det i silverförpackning, det är härdat!
    Det ska vara "rent" kokosfett. Finns på bakavdelningen eller på hälsokosten :)

• stjierna

Mitt mål är mellan 70-75 kg baserat på bilder på mig då jag vägde det (4 år sedan). Jag ser frisk och hälsosam ut på de bilderna!

Delmål 1: 89 (under 90)
    Delmål 2: 83 (-10 kg m LCHF)
    Delmål 3: 79 (under 80)
    (Del)mål 4: 75-70

• stjierna

Glass: 177 cm, tror jag. Eller, det står i passet, men jag skulle tippa på typ 175 cm...

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**