• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Glass: haha, jo jag vet vad du menar ;) jag är lång och "normalbyggd" i vanliga fall, med lite bredare höfter och smal midja. Jag älskar min kropp när jag är normalviktig! Det bästa med min kropp är att jag har (eller iaf hade) platt mage :D

• stjierna

Glass: jag har knappt tuttar, och efter två graviditeter hänger det lilla som finns ner med tyngdlagen, så jag koncentrerar mig på att få en assnygg mage/höft/rumpa. Smala ben har jag redan nu, trots 20 kgs övervikt, så jag får väl vara nöjd med dom så länge ;)

Jag trodde att du var myyycket längre än 153!

• stjierna

Byggd av bomull: om du inte har emot att räkna så hade jag följt reglen att hålla mig under 20 KH/dag, om jag var du ;)

• stjierna

Banantelefon: absolut :) den smakar kokos, vill man ha smaklös finns det i hälsokosten eller på internet :)

• stjierna

Idag har mitt ätande varit under all kritik, men jag är ändå inte hungrig...

Frukost: ca 1 dl tonfiskröra o 1 mak hollandaisesås
    Lunch: 5 skivor påläggskalkon
    Middag: en kopp kafe, utan något i.

Kh, fett, protein, kcal på det? Typ 0, 0, 0 och 0... Känns faktiskt märkligt att jag inte är hungrig!

• stjierna

Glass: verkligen! Igår till exempel fanns det inget stopp i mig, idag vill jag inte äta alls.. Bara godis :P

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**