**Den stora feta LCHF-tråden**
Nu har jag gjort rombollar och arraksbollar. Mycket mumsigt :D
Arraksbollarna gjorde jag dock med kokosnötsmjöl (0,5 dl), och jag tycker nog dom blev bäst i koncistensen...
Nu har jag gjort rombollar och arraksbollar. Mycket mumsigt :D
Arraksbollarna gjorde jag dock med kokosnötsmjöl (0,5 dl), och jag tycker nog dom blev bäst i koncistensen...
På tal om mens-app (haha), jag har Monthly Cycles. Alldeles rosa o fluffig, och bra! :D
Banantelefon, när man har ÄL och vilka dagar man räknas som fertil :)
Glass: är det inte vida känt att margarin innehåller plastkulor? Eller har jag drömt detta??
Norna B, så här gjorde jag:
vagligt.blogg.se/2012/may/smulpaj-med-rabarber-lchf.html
Och vaniljsås:
vagligt.blogg.se/2012/april/godaste-vaniljsasen-lchf.html
Boost: för mig känns det ändå onaturligt att äta något som jag vet innehåller plast. Det känns inte som att det borde vara bra för min kropp. Dessutom tycker jag att margarin smackar äckel, men det är ju högst personlig åsikt ;)
Glass: okej, my bad :D då har jag iaf lärt mig något nytt idag!
Usch, jag har helt tappat greppet... :/
Boost: 2 dagar har jag syndat. Innan dess hade jag extrema problem att bara hålla mig till LCHF i flera dagar. Frukost är oftast inga problem, men sen kommer eftermiddagen...
Jag tycker det är grymt tråkigt att jag typ bara kan äta ägg, kött, fisk o grönsaker. Det känns som en så stor uppoffring att plocka bort SÅ mycket ur kosten så jag blir rent deppig. Och så rasar jag ändå inte i vikt utan bara nått ynka hekto.
Jag kommer inte orka leva på så här torftig mat i flera år...