• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Tiiitti: jag är en ännu värre lchf:are. Gick ner fyra kg på fyra veckor, sedan upp allt igen. Nu ligger jag ett hg under startvikten som var 1a mars. Visst, senaste veckan bör räknas bort (FUSK!), men det är inte direkt som så att jag gått upp massa kilon denna veckan.

Jag har också testat allt, mindre portioner, inga mejerier, mindre fett, mer fett, 80/80/20, äta lite ofta, äta mer mer sällan, utesluta allt utom gröna grönsaker, äta enligt blodgrupp, tränat och så vidare. Jag börjar tro att min kropps trivselvikt ÄR på 93,5 kg.

• stjierna

Boost. Jag har en (utan kolsyra) som jag öppnade o smakade förra veckan - vågar man dricka den innan träning i morgon kväll?

• stjierna

Tiiitti: jodå, -1,6 kg första veckan, sedan upp 2 kg andra veckan och sedan låg jag fast på den vikten istället! ;)

Jag vet inte heller. Enda gången i mitt liv jag faktiskt minskat i vikt var när jag toktränade och knappt åt, på sin höjd 2-3 soppor/shakes per dag. Men det är liksom inget liv, och min kropp mådde VERKLIGEN inte bra av det, så det är liksom inte ett alternativ.

• stjierna

Haha, jag säger bara HALLÅ CELCIUS! Jävlar, jag sprang o sprang o sprang och jag ville aldrig sluta! Jag flööög fram i skogen! :D

• stjierna

Ollebulle: jag köper på Maxi. Drack en halv burk precis innan löpträningen idag, och som sagt - jädrar i havet va lätt det passet var!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**