**Den stora feta LCHF-tråden**
Folk: jag tror att originalreceptet är med pofiber, så kör hårt ;)
Folk: jag tror att originalreceptet är med pofiber, så kör hårt ;)
Folk, nej, jag hade inga pofiber hemma, det var därför jag gjorde med Finax fibrex. Och det blev gott, så jag gjorde aldrig originalet ;)
Nu är jag precis hemkommen efter 4 km intervaller. Tänk att för 2 veckor sedan hade jag DÖTT av att springa i totalt 1 minut, idag sprang jag 2 minuter, gick 1. i 4 km! Nu är jag värd två jordgubbar m grädde ikväll ;)
Folk: jag tycker verkligen inte om den pastan, den växte bara i munnen på mig... :/
Folk: jag tycker zucchinistrimlorna är sååå mycket godare ;)
Tiiitti: bra, då ska jag inte beställa dom ;)
Bodimit: allt handlar om hur strikt du vill vara. Har man bara de sista fem kg kvar att gå ner så kan det krävas att man måste bli striktare och då ryker bär, tomater, lök, paprika o mejeri. Men om du har vikt att gå ner och har ett fantastiskt resultat på 4,5 kg på 1,5 v så fortsätt för guds skull att njuta av dina bär!!
Usch, vad det tog emot att springa idag - jag vill bara spy och gråta och lägga mig i ett bad med en flarra whiskey o supa ner mig och inte höra ett enda "mamma, jag vill!!" till.. BLÄ!
Motivation noll idag. Men på plussidan har jag inte ätit något onyttigt alls idag!
Hon den där: nja, det går sådär här, men jag passar mig att skriva för mycket om mina fusk (så ingen blir sugen! ;)). Jag står på plusminus 0. Fortfarande.
Jag trillade helt av banan för 3 v sedan och har väl inte kommit tillbaka helt. Jag försöker ära LOE med grundtanke LCHF, men ofta slinker det ner onyttigheter ändå ;) men så har jag börjat springa/intervallöpa för att gottgöra för allt skit..
Boost: fast min motivation kommer typ 2 ggr/år. Max ;)