• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ninis: tänker på dig och hoppas att du blir utskriven snart igen !
    Kram

• RebornEve

Ninis: jag hoppas verkligen att du blir bättre snart, jag vet ju hur mycket du älskar att träna..
    Mängder med kramar från mej till dig !

• RebornEve

Jimman: det står även i trådstarten att de pratas om massa annat.

• RebornEve

Veckan har gått jättebra för mig, motivationen är på topp och kroppen likaså. Har fastnat för sjögräsnudlar , så de har ätits i veckan :)
    Snart är de semester och då brukar de vara svårt för mig att hålla mig undan onyttigheter, men de känns hoppfullt i år :)

• RebornEve

Usch ninis , vad tråkigt :(
    Krya på dig

• RebornEve

Ninis: vilket tråkigt besked angående styrketräningen, men skönt att du har fått åka hem !
    Kram

• RebornEve

Lovas : sjögräsnudlar är jättegott !
    Lite krispiga i konsistensen och så tar nudlarna smak av såsen du har till :)

• RebornEve

Har varit iväg på hotell och semester ett par nätter och ätit en hel del kolhydrater. Magen är helt förstörd , jag har så ont och känner mig helt svullen. Från och med idag blir de strikt igen :)

• RebornEve

Linda5 : det går nog att göra men jag tror de är svårt. Fett mättar väldigt bra och äter jag för mycket fett så mår jag väldigt illa

• RebornEve

Missnora: jag har läst och jag bara skakar på huvudet! Jag äter så här för att jag mår bra av det. Nej klart man inte mår bra av bara vispgrädde och smör men vem lever så egentligen ?
    Usch så trött man blir :(
    Hur kan de vara fel att äta naturlig mat ? Det undrar jag :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**