Probably the best in the skrev 2011-06-30 09:12:04 följande:
3 kg sen i måndags...neråt alltså.
Gud vad jag älskar att äta så här!
Nu vart det ju kg som jag gått upp...och massa vätska, men ändå, att man kan gå ner så mkt av att äta!
Och det bästa är ju att man slipper räkna och krångla och registrera. Saker som för mig bara gör det hela tråkigt och tröttsamt och gör att jag till slut skiter i det.
Fasiken vad bra! Nu blir jag avis. Jag sköter mig otroligt, undviker mejeri men ändå är vågen tjurig. Jaja. Jag mår bra och slipper suget/sötsuget. Det är rätt bra bara det

rednose skrev 2011-06-30 12:17:17 följande:
Oj! Va bra det gått för er!
Jag verkar må bra än så länge på den här maten så jag undrar lite när ni började må dåligt?
Många pratar ju om att det tagit några veckor innan de kommit i i det men jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig?
*visslar* Mig går det inget vidare för

Jag startade för 1 år sen nu och har tappat 4,8 kg. Det ni

Kan erkänna att jag fuskat, inte mycket men något litet varje dag. Men som jag skrev ovan, jag gillar att äta så här och jag mår bra. Det är en stor vinst

Duntoffla skrev 2011-06-30 14:05:46 följande:
Ni som använt sukrin eller sötin, hur lägger ni in det i matdagboken mfl? Det står på sukrin att det är 100g sockeralkoholer är det alltså 100 g kolisar per hundra gram? Fast det står också 0 gram kolhydrater. Blir lite snurrig. Eller lägger jag in 0 gram på kolhydrater? (sockeralkoholerna bildar inte kcal? ) *snurrig*
Jag la aldrig in sukrin. Sukrin är en sockeralkohol som inte påverkar blodsockret så jag har aldrig lagt in det.