**Den stora feta LCHF-tråden**

Har inte läst igenom hela tråden men tänkt kolla hur ni lchf:are som pluggar på heltid upplever inlärningen i skolan? Jag har provat lchf förut men höll bara på i några veckor då jag sedan var tvungen att avbryta pga jag inte kunde memorera en text, lära in ngt i skolan eller räkna matte. Det var otroligt frustrerande då jag älskar lchf. Har nu återupptagit lchf igen och skulle helst vilja köra detta tills jag nått mitt viktmål till att börja med. Men, skolan börjar ju i höst igen..Tror ni som har erfarenhet av studier samtidigt att jag bara skulle ha hållt ut i några veckor till så hade hjärnan "vant sig" (körde i 3 veckor). Andra tips? Vill så gärna använda lchf men skolan måste komma först. Hjälp!
JAg har recept på yoghurtpannacotta i min blogg. Den är jag barnsligt förtjust i (fast nu var det evigheter sen jag gjorde den, ska nog göra den på lördag när vi får gäster )
www.helenesbaksida.blogspot.com
Jag märkte ingen skillnad på mjölkmängd. Hon käkade glatt men höll sig mättare längre och åt inte så himla länge. Å andra sidan somnade hon nästintill jämt, livsnjutare som hon är
Hej på er!
Hur ofta väger o mäter ni er?
Nu har det gått 3 v för mig och har gått ner 1, 5kg...
har mätt mig på morgonen tisdagar. Ngn gång mätte jag mej på eftermiddan o då va resultatet samma som vid första mätningen. Har det med att göra att man lägger på sej lite under dagen? Usch så irriterande iaf.
och igår visade vågen minus 2.3 kg och idag visar de plötsligt minus 1.5 hmmm
blir ju så lätt att man väger sej varje dag, inge bra.