• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vi är barnfria idago slår på stort!
    Förrätt: räkcoctail m champagne
    Huvudrätt: fläskfilé i kantarellsås med blomkålsmos o Amarone
    Efterrätt: äppelpaj m vaniljsås

Sen fick vi storhetsvansinne o hyrde tre filmer (ingen aning om hur vi ska hinna se alla), och så köpte vi charkuterier (3 olika skinkor, 3 olika korvar och ölkorv) och typ 7 olika ostar. Fråga mig INTE hur vi ska orka allt :P

• stjierna

- 1 kg på två dagar, hej då vätskan! :)

Det är ändå trots 1/2 flaska skumpa och ytterligare 3 glas vin igår. Och äppledessert!

• stjierna

Yosa: mitt kokosfett finns bara på hälsokosten. 400 gr ekologiskt smaklöst (Biofood) för typ 60:-. Det mest prisvärda jag hittat :)

• stjierna

Sagalin: samma som mig, men jag inser nu att jag betalar "överpris" på min hälsokost ;)

• stjierna

Vårt maxi har inte Biofood, jag köper ju som sagt det på typ Life (eller dylikt) och där ligger det runt 60:-, om jag inte missminner mig. Det är oavsett billigare än mitt Kung Markatta (med smak) där en liten burk (typ 150 gr?) kostar typ 50:- på Maxi.

• stjierna

Fast mina "bra" resultat är ju en avspegling av två veckors kolhydratätande, dvs massa vätska mm. Det är ju oftast inte svårt att bli av med på lchf-kost. De verkliga resultaten kommer när jag är under 91.9 kg :)

• stjierna

Jag stod ju också helt stilla tills jag började äta mer (och mer KH). Innan dess var det stilla i typ 5 månader.

• stjierna

Frökenfrej: det tror jag inte, jag åt runt 1300-1500 kcal/dag, men försökte ju nolla kh-intaget..
    Nu ligger jag på typ samma kcal, men med mer kh :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**