**Den stora feta LCHF-tråden**
Nä nu ska jag sluta larva mig och ägga mig...jag menar...lägga mig :o
hohoh, ooh så rolig man är på kvällen

Nattinatt tjejer!

God morgon!
Tandläkartid idag, ganska så skitnervös... För bara en månad sen hade den nervositeten antagligen resulterat i ett tvångsätande av godis eller nåt, idag behöver jag absolut inte det! Fan vad stark och stolt jag känner mig när jag vet att det står en stor godispåse i skafferiet (som dottern fick i present av grannen i söndags) men ändå inte känner något sug att gå dit och nalla. Min ägglatte är allt jag behöver just nu!
Gud vilken dag!
Gick till tandläkaren klockan halv ett, efter att ha spenderat förmiddagen med att vara nervös. Och så är jag en dag för tidig!!!! IMORGON halv ett ska jag vara där. Är så trött på min virriga hjärna! Tur att jag bara bor några minuters promenad bort, annars hade jag nog blivit riktigt arg på mig själv.
Hela eftermiddagen har jag sen varit supertrött och supersugen. Vet inte vad det är med mig, men varje gång jag har satt mig ner har jag hållt på att somna. Därför har jag försökt hålla igång, städat och bytt gardiner och fixat... Men nu sitter jag! Och somnar nästan, gäääääsp.
Funderar på om jag kanske ska ta en liten bit chokladkaka ikväll... Bakade för ett par veckor sen när min syster var här och frös in resterna. Men jag minns inte hur många carbs det var per bit! Ligger ganska högt redan idag och vill inte komma alldeles för högt....