Inlägg från: missypissy |Visa alla inlägg
  • missypissy

**Den stora feta LCHF-tråden**

yena89 skrev 2011-04-05 23:25:26 följande:
    Nej äggen får ingen ta!!

Nä nu ska jag sluta larva mig och ägga mig...jag menar...lägga mig :o
    hohoh, ooh så rolig man är på kvällen Oskyldig

Nattinatt tjejer! Nalle
    Nog bäst jag gör det samma, kissar nästan på mig av skratt-attacker här nu (vilket brukar vara ett säkert tecken på trötthet!).
  • missypissy
    yena89 skrev 2011-04-05 23:32:03 följande:
    fasen nu när du sa det märkte jag hur kissnödig jag vart :o tänk om du inte hade sagt nåt då hade jag säkert kissat på mig och lagt ett ägg av chock.

Ameh, vafan, nä, nån gräns på dålig humor får det vara >.< sängen! NU!
    Tur att jag var här, jag är nämligen något av en äggspert på att kissa.
  • missypissy
    Denebola skrev 2011-04-05 23:34:48 följande:
    Haha, kom att tänka på Nemo i Kungarna från Tylösand, som sa skägg hela tiden...

Nej jag har absolut inte tittat på det programmet... jag bara råkade få en uppenbarelse om det... typ. Tyst
    Haha, busted!
  • missypissy
    Denebola skrev 2011-04-05 23:37:01 följande:
    Jag längtar till sommaren, ni vet den där härliga tiden mellan ägg och syrén
    Denebola skrev 2011-04-05 23:38:07 följande:
    Just i kväll är det nog äggstra svårt att låta bli
    yena89 skrev 2011-04-05 23:40:27 följande:
    Men lägg ägg! Nu får det vara nog xD

Synd att inte killen vart här då hade man kunnat haft lite säggs.
    Ne, nu börjar humorn ta slut, den var itne ens kul, bara dålig xD
    Hahahahaha nej nu dör jag! För att avsluta min kväll bjuder jag därför på en bild på min drömman (från spelet Sonic the Hedgehog):

EGGMAN = MY MAN!
  • missypissy

God morgon!

Tandläkartid idag, ganska så skitnervös... För bara en månad sen hade den nervositeten antagligen resulterat i ett tvångsätande av godis eller nåt, idag behöver jag absolut inte det! Fan vad stark och stolt jag känner mig när jag vet att det står en stor godispåse i skafferiet (som dottern fick i present av grannen i söndags) men ändå inte känner något sug att gå dit och nalla. Min ägglatte är allt jag behöver just nu!

yena89 skrev 2011-04-05 23:47:37 följande:
    Men, det är ju min pojkvän :o
    Hahahahahahahahah xD
    Nej han är MIIIIIN!
  • missypissy
    The Kittycats skrev 2011-04-06 09:33:15 följande:
    God morgon flickor Solig
    Skönt att se att ni inte spårade ur igår kväll.....

Jag skulle aldrig ha skrivit något om era ägg *ångerfull*
    Uttrycket "unleash the beast" känns väldigt lämpligt i detta fall
    Haha, ja men nu vet vi att med några övertrötta, äggsugna kvinnor kan det gå lite överstyr! No more eggtalk!
  • missypissy
    Nallebjörnis skrev 2011-04-06 11:26:49 följande:
    Idag när ja ställde mig på vågen så var den snäll. Efter exakt 7 månader med Lchf så har ja nåt mitt mål :) det gillar vi!
    Grattis!!!
  • missypissy

Gud vilken dag!

Gick till tandläkaren klockan halv ett, efter att ha spenderat förmiddagen med att vara nervös. Och så är jag en dag för tidig!!!! IMORGON halv ett ska jag vara där. Är så trött på min virriga hjärna! Tur att jag bara bor några minuters promenad bort, annars hade jag nog blivit riktigt arg på mig själv.

Hela eftermiddagen har jag sen varit supertrött och supersugen. Vet inte vad det är med mig, men varje gång jag har satt mig ner har jag hållt på att somna. Därför har jag försökt hålla igång, städat och bytt gardiner och fixat... Men nu sitter jag! Och somnar nästan, gäääääsp.

Funderar på om jag kanske ska ta en liten bit chokladkaka ikväll... Bakade för ett par veckor sen när min syster var här och frös in resterna. Men jag minns inte hur många carbs det var per bit! Ligger ganska högt redan idag och vill inte komma alldeles för högt....

• missypissy
    jeng skrev 2011-04-06 21:29:36 följande:
    Sånt där suger!
    Jag har absoluta tandläkarskräcken, så jag går också och oroar mig så att jag mår illa innan jag ska dit! BLÄ!!!
    helene306 skrev 2011-04-06 21:33:27 följande:
    Men vad träligt! Du har oroat dig i onödan! Tandläkarenär aldrig rolig men i morgon är det överstökat och eftersom du oroat dig idag behöver du inte göra det i morgon Lovar du?

Tröttheten, hur har du haft det med sömnen, hur länge har du kört lchf och pollenallergi?
    The Kittycats skrev 2011-04-06 21:35:16 följande:
    missypissy skrev 2011-04-06 21:26:24 följande:
    Gud vilken dag!

Gick till tandläkaren klockan halv ett, efter att ha spenderat förmiddagen med att vara nervös. Och så är jag en dag för tidig!!!! IMORGON halv ett ska jag vara där. Är så trött på min virriga hjärna! Tur att jag bara bor några minuters promenad bort, annars hade jag nog blivit riktigt arg på mig själv.
    Nä vad typiskt!
    Och det är så typiskt mig! Får hoppas jag kommer ihåg det imorgon bara, finns en viss risk att jag förtränger det... Fast jag borde inte vara orolig, det är bara en sån frisktandvårds-koll där de bestämmer hur mycket jag ska betala i månaden. Men tänk om jag har hela munnen full av hål! Har alltid haft bra tänder men är rädd att mina år som Cola-beroende har förstört dem helt. Har inte varit hos tandläkaren på ganska många år... *skäms lite*

Helene: Jag sover bra och har känt mig mycket piggare sen jag började med LCHF för 5 veckor sen. Men idag finns ingen kraft alls, vet inte vad det beror på... Har ingen allergi och har inte fuskat eller ätit dåligt på något sätt. Så jag vet faktiskt inte. Kanske bara är en "sån där dag" helt enkelt...
  • missypissy
    helene306 skrev 2011-04-06 22:05:34 följande:
    Har du haft några omställningsbesvär under dessa veckor? För mig kom det inet i början utan efter ett tag och jag lovar: jag var ASSEG! Att gå uppför trappan var ett stort projekt, när sonen sprang runt i trädgården och ville spela boll satt jag och somnade. Jösses, jag har aldrig ngonsin varit så jädra trött i kroppen som jag var då. Antingen har du en trött dag eller så har omställningsbesvär gjort sig påmint. Det enda jag kan komma på i trötthets-väg
    Nej, jag har nästan inte haft några omställningsbesvär alls! Så det kanske är något sånt, lite konstigt bara om det kommer nu efter så pass lång tid... Eller så bara en trött dag, vi får väl se imorgon!
    Nallebjörnis skrev 2011-04-06 22:13:13 följande:
    Förstår dig inte alls kul.. jag själv har åxå tandläkarskräck och går till en spec... hon är super!
    Hoppas det går bra imorgon!
    Tack!
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**