• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-06-30 22:16:00 följande:
    Ja hagakyrkan TROR jag vet var den ligger haha Men tack för kartan, det underlättar verkligen för en förvirrad skåning Flört Ska till bm nästa vecka men minns inte varken tid eller dag.... typiskt om det är på onsdagen haha Måste ta o rota fram min lilla lapp som jag lagt nånstans då jag tänkt "nu lägger jag den här så jag vet var den är", jotack. Denna gravidhjärnan ska bli skön att slippa haha
    Hehe ja du jag håller med dig. Samma med hormonerna som är sjövilda just nu! Ena stunden är man go och glad för att sedan sitta och gråta ?!?!?! Inte ok. Obestämd Inte lätt att va ett kontrollfreak när de gäller sig själv. Tur de inte är "långt" kvar nu. Vill ha min lilla ängel hos mig och sedan komma tillbax till min gamla kropp och mitt stabila humör igen Obestämd

Nej förlåt, nu ska jag inte gnälla mer. Hoppas fikan blir av på onsdag. Hade vart kul.
    Ha enbra kväll tjejer! Hjärta
  • stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-06-30 22:31:08 följande:
    Hehe ja du jag håller med dig. Samma med hormonerna som är sjövilda just nu! Ena stunden är man go och glad för att sedan sitta och gråta ?!?!?! Inte ok. Obestämd Inte lätt att va ett kontrollfreak när de gäller sig själv. Tur de inte är "långt" kvar nu. Vill ha min lilla ängel hos mig och sedan komma tillbax till min gamla kropp och mitt stabila humör igen Obestämd

Nej förlåt, nu ska jag inte gnälla mer. Hoppas fikan blir av på onsdag. Hade vart kul.
    ida du får gnälla hur mkt du vill. e precis som dig.. go o glad samtidigt som ja kan bli superledsen sen..
    längtar verkligen åxå t få min gamla kropp igen
    har verkligen tänkt o omprioritera saker... saker /personer som gör mig irriterad har ja slutat bry om mig om
    hoppas åxå fikan blir av,o även nästnäästa helgs planer blir av hehe
  • Capa
    lillahumla84 skrev 2011-06-30 22:31:08 följande:

Åh fy ja, känner precis som du!! Vi får ta lååånga promenader i slottskogen med vagnarna sen så borde vi komma i balans snart igen Flört Funderar också på om man skulle pröva på zumba.... verkar sketanskul med ju. Nån som provat??
  • Fru R

Mmm, de kanelbullarna är sända från djävulen!! {#emotions_dlg.djavulsk} Supergoda och så stora att man inte kan äta en utan att man undrar varför man plågar sig så!!! Ha ha!

lillahumlan: visst är det fler kassa dagar nu?!! Håller med dig att man längtar tillbaka till sin rörlighet och sin kropp, men det låter vääääldigt otacksamt. Speciellt från min plats med tanke på hur vi kämpade.. Men i slutet handlar det om att man vill att bebisen ska komma ut och att man ska veta att allt är ok! Ha ha, världens största lögn för det är ju då oron börjar! Posivita jag idag!!

Capa: Zumba har jag aldrig testat, men hört mycket bra om det! Vi har en crosstrainer hemma som jag ska visa ett och annat för!

Men nu ska jag ta en bit kladdkaka!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • TantKerstin

Capa: Zumba är så roligt! Det bästa är att man inte känner hur trött man är så man fortsätter köra på

Cissi: Vad händer nästa helg då?

Jag ska försöka haka på på onsdag, deras varma ost och bacon smörgås var inte helt fel direkt

• stoltcissi
    TantKerstin skrev 2011-07-01 08:55:09 följande:
    Capa: Zumba är så roligt! Det bästa är att man inte känner hur trött man är så man fortsätter köra på

Cissi: Vad händer nästa helg då?

Jag ska försöka haka på på onsdag, deras varma ost och bacon smörgås var inte helt fel direkt
    fru r: ahh de e dem verkligen.. skulle max orka en liten bit av de bullen.. även om ja har dille på just kanelbullar..
    capa: håller med tantkerstin,zumba e roligt as hell:) gjort de 2 ggr o hade lätt köpt gymkort bara för dansa zumba
    tantkerstin: de beror på om capa o hennes kille har planer el ej den helgen:P kanske dejt på gSkäms*blyg*
    o håller med den var super go den mackan heheh
  • TantKerstin

Cissi: Ah vad spännande! Håller tummarna för att det blir en bra dejt

• stoltcissi
    TantKerstin skrev 2011-07-01 09:38:57 följande:
    Cissi: Ah vad spännande! Håller tummarna för att det blir en bra dejt
    hehe ahh får se om alla kan bara:) ja e ju ba ledig från sonen varannan helg förutom då dagis e stängt då ska ja äntligen bli ledig varannan veckaSkrattande
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-07-01 08:28:26 följande:
    Åh fy ja, känner precis som du!! Vi får ta lååånga promenader i slottskogen med vagnarna sen så borde vi komma i balans snart igen Flört Funderar också på om man skulle pröva på zumba.... verkar sketanskul med ju. Nån som provat??
    Fru R skrev 2011-07-01 08:43:17 följande:
    lillahumlan: visst är det fler kassa dagar nu?!! Håller med dig att man längtar tillbaka till sin rörlighet och sin kropp, men det låter vääääldigt otacksamt. Speciellt från min plats med tanke på hur vi kämpade.. Men i slutet handlar det om att man vill att bebisen ska komma ut och att man ska veta att allt är ok! Ha ha, världens största lögn för det är ju då oron börjar!  Posivita jag idag!!
    Ja de är sjukt att man skulle bli som en rund boll. Kan säga att jag har ALDRIG varit så här stor som jag är nu och jag tror de är de som stör mig mest. Tycker det är otroligt många kassa dagar nu. Hehe otacksam är bara förnamnet att man är. Vi skydar ju trots allt något otroligt vackert. Men inte lätt att vara posetiv när allt gör ont och hormoner tar över Drömmer

Zumba är otroligt roligt. Gick på dansskola ett tag när man va ung och fitt Cool Så de får de lätt bli sedan när lill*n är ute. Vi får starta "nyblivna mammor zumba"
  • stoltcissi
    lillahumla84 skrev 2011-07-01 10:23:20 följande:
    Fru R skrev 2011-07-01 08:43:17 följande:
    lillahumlan: visst är det fler kassa dagar nu?!! Håller med dig att man längtar tillbaka till sin rörlighet och sin kropp, men det låter vääääldigt otacksamt. Speciellt från min plats med tanke på hur vi kämpade.. Men i slutet handlar det om att man vill att bebisen ska komma ut och att man ska veta att allt är ok! Ha ha, världens största lögn för det är ju då oron börjar!  Posivita jag idag!!
    Ja de är sjukt att man skulle bli som en rund boll. Kan säga att jag har ALDRIG varit så här stor som jag är nu och jag tror de är de som stör mig mest. Tycker det är otroligt många kassa dagar nu. Hehe otacksam är bara förnamnet att man är. Vi skydar ju trots allt något otroligt vackert. Men inte lätt att vara posetiv när allt gör ont och hormoner tar över Drömmer

Zumba är otroligt roligt. Gick på dansskola ett tag när man va ung och fitt Cool Så de får de lätt bli sedan när lill*n är ute. Vi får starta "nyblivna mammor zumba"
    haha ahh lätt ja e på nyblivna mammor zumba hehe
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011