Göteborgare med BF augusti 2011
Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya 
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
Länk till gamla tråden;
www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
~~♥~~BF-lista~~♥~~
29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)
Får hålla mig inomhus istället, kanske ska ta och passa på att rensa skafferi och kyl/frys.

ååååhh.. jag är så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen... och det är INTE graviditetshormonerna som är orsaken, utan min chef. I flera månader har jag försökt ta reda på vad det är jag ska lämna över och inte, för de har bara anställt en ny och vi är två som ska gå på ledighet. På hela tiden har jag inte fått några svar. Men idag, kom hon på att "jomen, det måste du ju lämna ifrån dig" (som om jag inte ville det...!) och den nya personen är dessutom ledig på fredag. Vilket innebär att jag har imorgon på mig. Och i eftermiddag nu på mig att förbereda allt som ska lämnas över
Fick totalt psykbryt på henne för jag blev ju skitstressad nu, då hon tror att jag inte VILL lämna över - men det är ju det jag frågat om heela våren. Hon fick dock inte nöjet att se mig lipa, men jag är riktigt jävla sur på henne nu. Kommer nog försöka söka annat jobb lagom tills jag ska börja jobba igen, för jag orkar inte med henne längre. Totalt inkompetent. Hela problemet ligger väl i att hon aldrig brytt sig om att ta reda på vad det är jag jobbar med... är säkert inte helt ovanligt hos chefer, men jag har ju gått i tron nu att jag inte ska lämna över något till någon, utan att de får lösa det på bästa sätt... Hon har bara sagt att "ja, men i höst kommer det inte behövas, och inte det, och det och det kommer vi inte göra" osv. så det har mer eller mindre känts som att min tjänst inte behövs längre. Men nu gjorde den tydligen det. Phuuu.. fick faktiskt ont i magen på kuppen och vill ju inte stressa upp mig, inte bra för bebis väl...