• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi

tänker på dig i värmen håller alla tummar o tår att allt går bra för dig

• lawendel

"Nu har du kanske fått blondie =) åå vad mysigt! antar att vi kommer att få ge oss till tåls i några dagar innan du orkar ta dig in här =)

Fick iaf min grav penning beviljad idag efter mycket om och men. Min bm måste ha skrivit ett bra brev till dem =) så nu jobbar jag i tre dagar till och sedan ledig resten av sommaren fram till sept!!

• stoltcissi
    lawendel skrev 2011-06-29 18:38:36 följande:
    "Nu har du kanske fått blondie =) åå vad mysigt! antar att vi kommer att få ge oss till tåls i några dagar innan du orkar ta dig in här =)

Fick iaf min grav penning beviljad idag efter mycket om och men. Min bm måste ha skrivit ett bra brev till dem =) så nu jobbar jag i tre dagar till och sedan ledig resten av sommaren fram till sept!!
    grattis t beviljad gravpeng
  • lawendel
    stoltcissi skrev 2011-06-29 18:50:57 följande:
    grattis t beviljad gravpeng

tack så mycket!

men kan du inte ringa och prata med fk så hjälper de dig säkert med hur du ska gå tillväga?

• Capa
    stoltcissi
    På FK:s hemsida står steg för steg hur du ska göra, tom en korkad skåning som jag fick rätt på det då Flört

Undrar hur det går för Blondie....... hoppas hon ligger och gosar med bebisen nu!! Hjärta
  • Jenric
    Capa skrev 2011-06-29 20:03:27 följande:
    Undrar hur det går för Blondie....... hoppas hon ligger och gosar med bebisen nu!! Hjärta
    Ja, eftersom vi inte hört nåt på ett tag kanske det har hänt nu! {#emotions_dlg.flower}
  • stoltcissi
    lawendel skrev 2011-06-29 19:27:34 följande:

tack så mycket!

men kan du inte ringa och prata med fk så hjälper de dig säkert med hur du ska gå tillväga

jo asså ringa kan ja ju alltid göra men inte alltid ja fattar
    Capa skrev 2011-06-29 20:03:27 följande:
    stoltcissi
    På FK:s hemsida står steg för steg hur du ska göra, tom en korkad skåning som jag fick rätt på det då Flört

r

ahh de e mer ja e osäker då ja ej har exakta kollen på löner haft på de få korta jobb ja haft
    ja vet ba de e de lägsta ja har rätt till o vill ha ut 7 dagar i veckan
    capa tror inte du e en  dum korkad skåning o att ingen kan va mer korkad o blåst än jag,. har en som skulle hjlpa mig men de har ej blitt så.. hm-.

ahh blondie e säkert me bebbe nu spännande
  • TantKerstin

Jenjen: Men suck! Det är ju precis sånt man inte vill råka ut för nu, tycker du ska byta sen så du slipper sånt. Vad är det du jobbar med?

Cissi: Har du ingen på MVC som kan hjälpa dig? Där jag går har dom nån som hjälper till med sånt har jag för mig, annars kan du kanske boka in dig hos nån på kontoret som ligger i stan?

Lawendel: Grattis! Måste kännas skönt att det gick igenom nu

Inda: Hört talas om en liten serie som heter "våra bästa år"? Haha...

• Devotion

Cissi: ring och försök få hjälp!!!

Åh vad spännande med Blondie!! Jag håller alla tummar för att allt går bra! Overkligt att den lille snart är ute!!

• Fru R

Capa: hade nog inte heller åkt ner för skötbord bara. Det slinker ju alltid ner mer saker och det tickar på! Om nu inte det är planen då!? IKEA har bra och billiga skötbord- jag gillar!

inda: värmen stör mig inte så mycket om jag inte ligger i den direkt, mycket tacksam för det! Jag är annars en sån som älskar(!) värmen så det hade varit jobbigt. Bra filmer... hmm. Vita Huset (West Wing), How I met your mother och Big bang theory är personliga favoriter! CDON har rea nu om jag inte såg fel, kan ju vara en ide att kika.

Jenjen: fy fasen va dåligt av dem att inte ha fixat med vad du ska lämna över!! Du kan inte hinna med allt under en dag. Gör det du kan och resten är upp till dem. Inte ska du stressa upp dig över sånt som inte du kommer att kunna förbereda eller förutse.

cissi: kolla på hemsidan och ring för att dubbelkolla så allt är som du förstått det! FK s regler är inte alltid så enkla.

lawendel: härligt! Alltid skönt att veta att den biten är klar.

TantKerstin:  sluta värva hederligt folk till djävulens serie. Demon

Har för mig att Blondie sa att igångsättningen kunde ta upp till tre dagar, så det är inte säkert att det är klart ännu, även om jag hoppas på det för hennes skull.

~ Alicia 26/2-08 ~
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011