• LinaTed

En unge i minuten

Nu ska det tydligen börja ett nytt förlossningsprogram - en unge i minuten, där dom kommer att filma på förlossningen i västerås. Jätte roligt tycker jag verkligen eftersom jag älskar förlossnings program och jag  själv har fött mina två barn på förlossningen i västerås, kul att se om "mina" barnmorskor är med i programmet =)

Fast jag blev lite förvånad att dom får va där å filma för när jag va gravid fick man inte ens komma dit å kolla hur allt såg ut å sådär, lite konstigt att dom släpper in massa filmkameror då, tycker inte ni?

Jaja, roligt ska de bli iaf =) Den 7 mars kl 22 i 4an börjar det så då blir de soffläge för mej =) Nån mer som ska kolla?

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Bebis nr 2 påväg, BF 101026♥
  • Svar på tråden En unge i minuten
  • Odetta
    lier1979 skrev 2011-03-04 18:24:02 följande:
    Ni som blivit filmade, har ni fått se er del än? Hur kändes det i så fall! Vi väntar fortfarande på att få se det ihopklippta materialet för godkännande! JAg är sååå nyfiken och längtar till måndag för att få se hur programmet är upplagt Skrattande
    Vi har inte heller fått vårt material ännu...är som du sååååååå nyfiken
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • gnuttenn

Spännande, älskar förlossningsprogram! Och ska bli kul att få se ett svensk program!! =)

• Kickan90

nej usch, ska de skrämma livet ur en eller? xD haha!
    jag ska nog kolla när de börjar men antar att jag kommer att byta kanal lika snabbt xD haha!

dock hade jag aldrig gett mitt godkännande, men behöver inte fundera så mkt på de då jag ej bor nära västerås xD 

• Odetta
    Kickan90 skrev 2011-03-04 19:30:16 följande:
    nej usch, ska de skrämma livet ur en eller? xD haha!
    jag ska nog kolla när de börjar men antar att jag kommer att byta kanal lika snabbt xD haha!

dock hade jag aldrig gett mitt godkännande, men behöver inte fundera så mkt på de då jag ej bor nära västerås xD 
    Jag ställde faktiskt upp för att visa hur FIN en förlossning kan vara Denna bebis är mitt femte barn och jag kände mig trygg i uppgiften...ingen skrik och panikförlossning utan en jättefin upplevelse som jag gärna delar med mig av

*kram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Trinity78

Tjejen som pratar i slutet i trailern är så himla söt

Reproductively challenged
  • lier1979

Jag "ojade" mig lite men kände ändå att jag hade kontroll hela tiden. Hon blev dock tagen med sugklocka och då hade man ju ingen kontroll... :) Då gick det undan! Tror att det blir en fin serie.

• JaneDoe10
    Ferrari72 skrev 2011-02-26 16:47:06 följande:
    Jag gillar det inte! Storebror-syndromet. Varför ska precis ALLT visas på teve liksom?
    Fast allt visas inte på tv. Du filmas ju inte ens om du tackat nej.
    ♥ Vecka 38♥ BF 19 Mars ♥
  • Empiiis

Ser fram emot att titta. Såg reklamen i matsalen på BB nu i veckan och jösses vad det spände till i magen HAHASkrattande

• Novemberstjärnan

Åh jag ska se. Och jag ska tvinga min kära sambo att se också.. Vi är gravida just nu med ndra barnet coh då är det ju extra mysigt att få se...

• smah

Hoppas det blir lika bra som den brittiska versionen:) Jag streamade hela säsongen, blev dock väldigt avskräckt från att någonsin gå igenom en förlossning:S

Svar på tråden En unge i minuten