• LinaTed

En unge i minuten

Nu ska det tydligen börja ett nytt förlossningsprogram - en unge i minuten, där dom kommer att filma på förlossningen i västerås. Jätte roligt tycker jag verkligen eftersom jag älskar förlossnings program och jag  själv har fött mina två barn på förlossningen i västerås, kul att se om "mina" barnmorskor är med i programmet =)

Fast jag blev lite förvånad att dom får va där å filma för när jag va gravid fick man inte ens komma dit å kolla hur allt såg ut å sådär, lite konstigt att dom släpper in massa filmkameror då, tycker inte ni?

Jaja, roligt ska de bli iaf =) Den 7 mars kl 22 i 4an börjar det så då blir de soffläge för mej =) Nån mer som ska kolla?

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Bebis nr 2 påväg, BF 101026♥
  • Svar på tråden En unge i minuten
  • LinaTed

Japp ni har rätt att de börjar kl 21, inte 22, måste skrivit fel, sorry.

Jag längtar tills imorn =) ska bli såå kul att se, speciellt eftersom de bara är 3 månader sen jag själv födde min son där =) Kul om man får se nån barnmorrska man känner igen

♥Emilia 090321 ♥ ♥ Edwin 101112♥
  • sallybuse
    Swompi skrev 2011-03-06 11:28:19 följande:
    börjar det inte kl 21 imorgon? :S
    Jo de gör de hon hade skrivit fel tid
  • Rosa socka

Jag blev så GLAD när jag såg trailern, jag älskar såna program!
    Amerikanska förlossningsprogram har jag däremot lite svårt för, nu när det är från Sverige blir det mycket roligare.
    Vi kommer sitta bänkade, min sambo gillar det nästan lika mycket som jag gör Glad

Hade jag fått chansen så hade jag nog velat vara med, så länge det inte är några bilder på snippan är jag nöjd hahaha

❤ Oliver april -09 , Lova december -10 ❤
  • Alis volat propriis

Ja, tack ni som ställer upp, det är så roligt att se!! Och många glädjetårar blir det! Man minns ju precis hur det var, jag vill nästan göra det igen! Paren i gårdagens program var ju bara för söta!

• Ferrari72

Jag tittade. Ska aldrig mer göra det. Fy vad jag mådde dåligt. Och hur var det med det där att INTE filma under naveln?? Jag såg muttor i allra högsta grad och en massa annat som dom sa att dom absolut INTE skulle filma. Tyckte synd om den ena tjejen då dom filmade rakt in i grottan på henne. Det enda jag tyckte var lite plutte-gulligt var den där killen från Sala som verkade vara så mesig och omogen först, sen när han fick träffa sin nyfödda dotter blev han en helt annan person, mjuk och go, snacka om att han smälte totalt. Tyckte det var lite sött att se..kommer inte att titta igen, det var bara plågsamt att se för övrigt!

Svar på tråden En unge i minuten