• Anonym (är det normalt)

Min man tittar på porr! Normalt?

Han tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla killar det eller???

• Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?
  • Anonym (Vanligt=normalt?)

Ja, det är absolut en diskussion som inte kommer att ända i ETT rätt för alla. Det är inte min ambition med att diskutera. Enligt min definition av otrohet så är hemligt porrtittande otrohet. Varför skall det annars vara hemligt?

• Anonym (Ha, ha, ha, ha!)
    Anonym (ABC) skrev 2011-03-20 18:01:02 följande:
    Min tjej bajsar! Normalt? Hon tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla tjejer det eller???
  • 100kgpappa
    Anonym (Vanligt=normalt?) skrev 2011-03-23 23:11:31 följande:
    Fast...tror du inte att det är väldigt stora "osynliga" summor i porrbranschen
    Det är dom siffrorna som de värsta porrmotståndarna brukar hänvisa till, fast de hävdar sen att det är bland det största brancherna i världen, bland annat större än all film och musik som produceras i hela världen...Riktigt kass verklighetsuppfattning...Det finns hundratals företag som har större omsättning än det!
       Tror det stämmer rätt bra, finns ju så oerhört mycket gratisporr nu, har inte betalt en spänn för porr på många år, och så är det många som gör. En del betalar för att få lite bättre bildkvalitet, andra nöjer sig med det som gratis, men så hemskt stora summor blir det inte då det är gratis för dom som vill.
    Den siste idioten är inte född...
  • Anonym (hemskt)
    Anonym (Fyrabarnsfar) skrev 2011-03-23 21:31:34 följande:
    Min fru och jag tittar på porr tillsammans eller separat. Det funkar bra för oss. Är väldigt bra då vi är trötta och vill ha sex att sätta på en p-rulle. Vi är alltid nöjda efteråt :)
    Fan vad tråkigt det låter!!! Att ni inte ens kan tända varandra när ni är trötta utan att se på porr? Jag FATTAR INTE att man inte gör nåt åt sitt liv istället. Jag skulle själv finna mig jättetråkig om jag var sån. Och jag skulle undra vad det var för fel på mig om min man måste se på porr innan han klarar av att ha sex med mig.
  • FoxMulder

Om mannen ser på porr så är det för att Kvinnan inte vill ha sex nog ofta.

• Bosanac

MIN TJEJ KNULLAR MED EN ANNAN.!!! NORMALT??????Demon

• Anonym
    Anonym ((tjej)) skrev 2011-03-22 08:21:22 följande:
    Oj! Visste du inte att man kan radera historiken på datorn.. !? Puts, veck - Inga spår alls kvar.. Tungan ute
    Du vet inte så mycket om datorer med andra ord ;) Självklart kan man enkelt få tillbaka allt som raderats sen en lång tid tillbaka..
  • Bosanac
    Anonym skrev 2011-03-26 00:48:49 följande:
    Du vet inte så mycket om datorer med andra ord ;) Självklart kan man enkelt få tillbaka allt som raderats sen en lång tid tillbaka..
    Inte om Windows skriver över det
  • Madick
    FoxMulder skrev 2011-03-25 18:29:34 följande:
    Om mannen ser på porr så är det för att Kvinnan inte vill ha sex nog ofta.
    Du har skrivit en massa om kvinnor som inte vill ofta nog. Jag tror det tyder på att du är så kass i sängen att ingen vill ha det med dig...
Svar på tråden Min man tittar på porr! Normalt?