Min man tittar på porr! Normalt?
Han tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla killar det eller???
Han tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla killar det eller???
Det var längesedan FoxMulder...
Allvarligt Ts... JA det är helt normalt, och jag förstår inte hur du kan se detta som otrohet? Både jag och min sambo tittar på porr när vi kanske är lite småsugen och den ena är ensam hemma och den andra är på jobbet eller liknande. Jag tycker dessutom att det är upphetsande att veta att min sambo har tillfredställt sig själv, och att sen få veta vad hon fantiserar om är sjukt upphetsande!
Din man "smyger" mest troligt med porrsurfandet för att han skäms eller är rädd för din reaktion. För i dagens samhälle är det ju så j*kla fel om män kollar på porr någon gång.
Män som tittar på porr äcklar mig och det har min kille blivit varse om då jag va på väg att lämna honom pga av att han smugit med det. Jag hade inte sagt till honom hur mkt sådant äcklade mig vilket jag borde när vi träffades. Hur som helst valde han förhållandet och jag har valt att lita på honom igen. Killar förstår inte alltid att de kan såra och vissa killar kan tom tro att det har med tjejens självkänsla att göra att hon inte vill veta av porr. Jag kan snarare tro att tjejer med låg självkänsla accepterar porrtittande för husfridens skull eller att hon tror att hon inte är värld bättre. Sen är det ingen moral med porrtittande då de flesta killar inte vill att deras tjejer,föräldrar eller syskon är med men det går bra att titta på andra LÄGRE stående varelse.
Näeee..totalt verklighetsfrämmande... din kille är antagligen inte en kille utan en pervers utomjordling
Det är mycket upprörande att du nämn att porr är för män och att det är naturligt att titta för män som ä I relationer. Hade porren sett annourlunda ut hade den varit för kvinnan och hon hade titta på andra män och deras penisar större än deras män hemma och blivit upphetsad av detta.. jag undrar om deras män hemma hade gillat detta? Och självklart händer detta.. oavsett vem som gör det I en relation och inte är ärlig med detta är det 100 procent otrohet.. att bli sexuellt attraherad av någon annan än sin partner... detta är inte normalt, inte hälsosamt för relationen och skapar osäkerhet.. det går inget den sterotyp du förklarar att det är vanligt för män att titta på porr, du förklarar då också att det är vanligt för män att tända på fler kvinnokroppar, att det är ok, att det är ok att inte hålla Dina ögon endast till den man är tillsammans med, och att vara otrogen...
Oavsett om man är i relation eller ej är porr inte normalt. Det är perverst, kränkande speciellt om man gömmer porr I ett förhållade, det skadar sexlivet med sin partner på så sätt att man inte nöjer sig, det kan vara pedofilt.. en man eller kvinna som har en son eller dotter I samma ålder som porrskådispelaren. Jag tycker dessa värderingar ska komma ut och inte att det ligger I vår natur.. det var en gamma ursäkt till att normalisera porren och acceptera den.. porr förstör människors liv, ger fel synvinklar och förstör respekt Mellan människor.. Idag tittar barn på porr, fruar I hemligthet, män I hemlighet, vissa I hop..
Men de flesta tittar I hemlighet och är Inte loyala mot dem själva eller deras partner. Barn mår dåligt av porr och lever med skam.
Jag tycker du borde tänka om innan du gör sådana uttalanden i aftonbladet.
Idag kämpar män och kvinnor emot detta
fightthenewdrug.org/
Och försöker göra sex och intimitet speciellt igen.
Det är mycket upprörande att du nämn att porr är för män och att det är naturligt att titta för män som ä I relationer. Hade porren sett annourlunda ut hade den varit för kvinnan och hon hade titta på andra män och deras penisar större än deras män hemma och blivit upphetsad av detta.. jag undrar om deras män hemma hade gillat detta? Och självklart händer detta.. oavsett vem som gör det I en relation och inte är ärlig med detta är det 100 procent otrohet.. att bli sexuellt attraherad av någon annan än sin partner... detta är inte normalt, inte hälsosamt för relationen och skapar osäkerhet.. det går inget den sterotyp du förklarar att det är vanligt för män att titta på porr, du förklarar då också att det är vanligt för män att tända på fler kvinnokroppar, att det är ok, att det är ok att inte hålla Dina ögon endast till den man är tillsammans med, och att vara otrogen...
Oavsett om man är i relation eller ej är porr inte normalt. Det är perverst, kränkande speciellt om man gömmer porr I ett förhållade, det skadar sexlivet med sin partner på så sätt att man inte nöjer sig, det kan vara pedofilt.. en man eller kvinna som har en son eller dotter I samma ålder som porrskådispelaren. Jag tycker dessa värderingar ska komma ut och inte att det ligger I vår natur.. det var en gamma ursäkt till att normalisera porren och acceptera den.. porr förstör människors liv, ger fel synvinklar och förstör respekt Mellan människor.. Idag tittar barn på porr, fruar I hemligthet, män I hemlighet, vissa I hop..
Men de flesta tittar I hemlighet och är Inte loyala mot dem själva eller deras partner. Barn mår dåligt av porr och lever med skam.
Jag tycker du borde tänka om innan du gör sådana uttalanden i aftonbladet.
Idag kämpar män och kvinnor emot detta
fightthenewdrug.org/
Och försöker göra sex och intimitet speciellt igen.
Håller du på med något korståg mot porr eller?
Och vad har aftonbladet med saken att göra?
HAHAHA!! Korståg.
Bästa uttrycket i dag!
Ja, men exakt samma text dök upp i egna tråd om porr, dock annat nick.
Så nån form av missionsuppdrag verkar ju personen ha...