Min man tittar på porr! Normalt?
Han tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla killar det eller???
Han tror inte att jag vet... men det gör jag. Gör alla killar det eller???
Ahaha, en potatis?!
Jag vet vad du menar. Jag är varken lesbisk, feminist eller..ja kanske dum i huvudet ibland Jag vill inte kalla mig feminist av just den anledningen; att det finns för många olika tolkningar på vad det innebär och att man inte få tappa huvudet i en underlig kamp.
Nej, det är inte enkelt. Men som sagt kompromissar gör vi hela tiden. Jag känner att jag måste göra en slags värdering eller avvägning ändå. Jag inser att det finns en massa pretto-film som säkert lättare glider igenom filtret. Men någonstans tänker jag att risken att en skådespelare i den typen av film är kidnappad, drogad eller direkt (eller indirekt) tvingad torde vara mindre än en i en grov porrfilm. Där tjejen (för oftast är det väl tjejen som är mest exponerad?) verkligen ser drogad och tärd ut.
Så, gränsen för mig går nog där någonstans.. ja, jag är nog lite pretto då, (med undantag för Hollender och andra fåntrattar vars "konst" inte säger mig annat än att de försöker för mycket). Är filmen arrangerad av ett seriöst filmteam där vinstintresset primärt ligger i det konstnärliga och inte sexindustrin i sig så känns det bättre för mig. Klart bättre än ett urskiljningslöst porrsurfande som sker utan någon som helst eftertanke eller ens möjlighet att skilja det ena från det andra.
Jag har ju inte sett filmen du rekommenderar men jag hoppas att innehållet inte är detsamma som det jag tyvärr vet existerar...