• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)

Kan bara hålla med ;))))

• plast killen

Kan även upplysa att slickar man en tjej och samtidigt gnider nappens sugdel på klitoris så upplevs de som 2 tungor samtidigt! Kan lova att se uppskattas av tjejerna och helt plötsligt e nappen "förlåten" och accepterad ;)

• plast killen

De tycker jag! Berätta sen hur de gick

• plast killen

Kanon! Fler borde våga pröva ;)

• Carmen Electra1

Min personliga åsikt är att napparna kastas när barnen är omkring 6 år! Sen kan jag aldrig förstå hur vuxna kan snutta på en napp?! Varför?! Söka tröst?! Vill ej bli vuxen?! Men visst, känner minst en 30 årig som suger på tummen.. Men den personen kan inte bryta en gammal vana & sen har den även Haft en taskig uppväxt. ( Fick aldrig vara barn )

Undergiven, kåt och tacksam
  • plast killen

De behöver inte behöva var att "snutta" på nappen. De kan vara bara själva känslan av att ha den i munnen. Och de kan vara att man inte fick napp som liten och behöver inte heller betyda att man vill vara "liten igen". De kan vara ett vane beteende åxå. Trivs man med de så för man ;)

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen