• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Malajen1970

En av mina vänner har kommit på mig att jag använder napp och har funderat länge på det om när jag avslöjade att jag använder napp så sa hon att hon har misstänkt det länge. Hon bryr sig inte om det. 

• Anonym (sugaren)

jag brukar berätta de för tjejer jag pratar med via nätet och 99% har accepterat de och många har prövat själva för min skull åxå. kan säga att de e många många tjejer!

• Malajen1970

Jag vågar säga att jag använder napp men det är bara de på nätet som vet om det förutom min vän och mina ex som också har haft napp.

• plast killen

bra att våga berätta så du får njuta av de du gillar tillsammans med tjejerna ;)

de finns ju så mycke "värre" saker än att använda napp!

• Anonym (sugaren)

de e vågat! själv skulle jag inte våga ha den offentligt,vill inte att killar ska se mig med den

• Malajen1970

bryr mig inte om det eller om någon ser mig med det men har inte napp när jag har min dotter hos mig.

• Anonym (sugaren)

mina ligger framme hemma,vägrar gömma dom

• Anonym (sugaren)

oja minst 100 tjejer

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen