• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • HäckHäxan
    Anonym (sugaren) skrev 2011-10-21 10:33:23 följande:
    Kan Säga såhär,jag har napp i munnen när jag har sex med tjejer. 99% har accepterat de. Även dom har haft de för min skull ;) är nyfiken på hur tjejer över lag ställer sig till de....
    För min del beror nog det på om man måste ha det jämt när man har sex eller bara då och då. Jag hade inte haft ont av det, även om det inte skulle ge mig samma tändning som det tex ger dig. Men för mig är det bara en liten egenhet och inget mer med det. Jag skulle ju inte dumpa världens bästa snubbe bara för att han vill ha med nappar ibland när man har sex eller sådär, känns bra onödigt!
    Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • plast killen

Häxan,du är och förblir bäst bara så du vet ;)))

• Malajen1970
    HäxanSurtant skrev 2011-12-08 23:24:42 följande:
    För min del beror nog det på om man måste ha det jämt när man har sex eller bara då och då. Jag hade inte haft ont av det, även om det inte skulle ge mig samma tändning som det tex ger dig. Men för mig är det bara en liten egenhet och inget mer med det. Jag skulle ju inte dumpa världens bästa snubbe bara för att han vill ha med nappar ibland när man har sex eller sådär, känns bra onödigt!
    Inte många som gillar att jag har napp av de som vet om det. Min blivande tjej accepterar det. Är glad att du gör det med.
  • Anonym (Tummelisa)

Äh jag är 29 år och suger på tummen VARJE kväll när jag lägger mig! Det gör mig lugn och jag somnar gott. Jag har sugit på tummen hela mitt liv. Har försökt sluta många gånger men förgäves. Min man tyckte kanske det var lite underligt i början men nu är han van=). han bryr sig inte!

• Dominant

Det finns så många olika fetischer, för mig får folk gärna hålla på så länge de inte skadar några andra.

Napp är definitivt inget för mig men hade jag haft en kvinna som ville ha det så hade det inte gjort något alls.

• Anonym (sugaren)

både jag och min tjej suger på napp varje natt,trevligt värre ;)

• Malajen1970

Det är ju underbart att

Anonym (sugaren) skrev 2011-12-11 23:15:39 följande:
    både jag och min tjej suger på napp varje natt,trevligt värre ;)
    Det är ju underbart att din tjej använder napp med.
  • plast killen

Berättar man aldrig får man aldrig uppleva de heller ;)

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen