• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • plastkillen

de e en befrielse att kunna suga på napp och även sova med den hemma utan att nån i familjen "bryr"sig. de e helt naturligt att jag gör de :)

• Anonym (Nappen)
    plastkillen skrev 2013-06-24 14:42:08 följande:
    de e en befrielse att kunna suga på napp och även sova med den hemma utan att nån i familjen "bryr"sig. de e helt naturligt att jag gör de :)
    Är väl underbart att du kan ha napp hela tiden.
  • Anonym (Nappen)

har själv napp nästan varje dag.

• HäckHäxan

NU blir jag nyfiken, sover ni med den som i suger på den hela natten och vaknar när den ramlar ut eller somnar ni bara med den i munnen, den ramlar ut och sen vips är det morgon?

Nyfiken, för jag funderar på hur era tänder ser ut om ni frekvent suger på napp hela natten

Canis meus id comedit
  • plastkillen

Hej häxan, länge sen ;) kan bara tala för mig själv dock.visst de sliter på framtänderna men jag har ärftligt dåliga tänder över lag :( somnar med nappen och ibland vaknar jag mitt i natten och den ramlat ut och då åker den in lika fort igen :) de finns faktiskt forskning som påvisar att de motverkar snarkningar åxå. :)

• HäckHäxan
    plastkillen skrev 2014-03-12 06:51:47 följande:
    Hej häxan, länge sen ;) kan bara tala för mig själv dock.visst de sliter på framtänderna men jag har ärftligt dåliga tänder över lag :( somnar med nappen och ibland vaknar jag mitt i natten och den ramlat ut och då åker den in lika fort igen :) de finns faktiskt forskning som påvisar att de motverkar snarkningar åxå. :)
    Hej raring Allers väl hoppas jag? {#emotions_dlg.flower}

Coolt om det motverkar snarkningar. Själv hade jag nog fått svårt att andas och så är jag sjukt rädd om mina tänder, som visserligen är ärftligt bra sådan. Gott för dig ändå att du kan använda den som du vill utan att det blir konstigt hemma, de är ju bra skit!
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Nappen)
    HäckHäxan skrev 2014-03-11 22:44:58 följande:
    NU blir jag nyfiken, sover ni med den som i suger på den hela natten och vaknar när den ramlar ut eller somnar ni bara med den i munnen, den ramlar ut och sen vips är det morgon?

Nyfiken, för jag funderar på hur era tänder ser ut om ni frekvent suger på napp hela natten
    har alltid nappen när jag lägger mig men för det mesta så ramlar den ur på natten men ibland så är den kvar när man vaknar. Vaknar sällan då den ramlar ur. Har med dåliga tänder över lag.
  • plastkillen

Tur att tänder är utbytbara för jag kommer aldrig att sluta med det. Va hos naprapaten idag och fick henne att vilja ha en egen ny napp :) så nu klassas hon väl som "napprapat" ;)

:)
  • Anonym (Nappen)
    plastkillen skrev 2014-03-13 02:01:30 följande:
    Tur att tänder är utbytbara för jag kommer aldrig att sluta med det. Va hos naprapaten idag och fick henne att vilja ha en egen ny napp :) så nu klassas hon väl som "napprapat" ;)
    Hur gick det, hade hon en napp.
  • Anonym (hmm)

Blandade känslor inför det här. Förstår att det är mysigt när man ska sova mrn inte riktigt det sexuella.

Ärligt så har jag varit lite sugen och visste inte att det var såhär vanligt!

För några år sedan när jag var hos en vän så bjöd han mig på choco latte i sin dotters nappflaska när vi såg film, vet inte varför, inte spilla or what ever. I alla fall tyckte jag det var så gott och mysigt så tänkte nästan köpa det själv. Bodde hemma på den tiden så vågade inte.

Nu har jag barn och han använde napp ett litet tag. Jag har varit lite sugen men stoppat mig och inte riktigt vågat för jag känner mig fånig... nu när han har nappflaska med vatten eller välling smakar jag lite ibland och vill egentligen snutta mer men känner mig så dum och slutar, fast jag är ensam skäms jag ens sv tanken. Det är först här och nu jag ens erkänner för mig själv.

Har hela min uppväxt gillat att snutta på saker, inte tummen, känns lite äckligt för mig. Men snutta och tugga på plastpåsar eller tygbitar t.ex.

Ser det absolut inte som någon sexuell fetisch nej men mysigt på något vis. Trodde jag var ensam och galen.

Nämde jag att jag är en tjej?

• plastkillen

Förut skämdes jag för att jag gillade nappar, nu för tiden vet alla och jag känner mig bekväm med de ;)

• Anonym (Nappen)
    Anonym (hmm) skrev 2014-06-19 01:23:14 följande:

Blandade känslor inför det här. Förstår att det är mysigt när man ska sova mrn inte riktigt det sexuella.

Ärligt så har jag varit lite sugen och visste inte att det var såhär vanligt!

För några år sedan när jag var hos en vän så bjöd han mig på choco latte i sin dotters nappflaska när vi såg film, vet inte varför, inte spilla or what ever. I alla fall tyckte jag det var så gott och mysigt så tänkte nästan köpa det själv. Bodde hemma på den tiden så vågade inte.

Nu har jag barn och han använde napp ett litet tag. Jag har varit lite sugen men stoppat mig och inte riktigt vågat för jag känner mig fånig... nu när han har nappflaska med vatten eller välling smakar jag lite ibland och vill egentligen snutta mer men känner mig så dum och slutar, fast jag är ensam skäms jag ens sv tanken. Det är först här och nu jag ens erkänner för mig själv.

Har hela min uppväxt gillat att snutta på saker, inte tummen, känns lite äckligt för mig. Men snutta och tugga på plastpåsar eller tygbitar t.ex.

Ser det absolut inte som någon sexuell fetisch nej men mysigt på något vis. Trodde jag var ensam och galen.

Nämde jag att jag är en tjej?

• Anonym (Nappen)
    Emy01 skrev 2013-06-10 16:23:34 följande:

Hej på er! 

Har en liten fråga angående nappar...vuxen nappar, är sugbiten längre på dem?

Själv är jag en 28årig tjej som inte kunnat sluta med tummen och har tröttnat på att försöka... ;) problemet är bara att huden på höger tumme numera är så torr att skinnet lätt spricker och det gör jäkligt ont. Därför tänkte jag prova napp istället! Sitter just nu med en i munnen, första försöker för mig. Men de är ju så smååå! =/ 

Hur går det med nappen. Såg att det var ett tag sedan detta var aktuellt.
  • nicke45

Hej jag är en kille 50år och använder sig av napp fortfarande men hemma och mesta dels vid att sova. 
    Trivs med att få ha den 

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen