• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Malajen1970

Hon har inte använt napp på 6 månader men idag fick hon se mig med napp och hon bara skrattade.

• Malajen1970

Sitter nu med en napp och suger på den. Är ju så skönt. Synd att man inte har någon att mysa med napp nu när det är skit väder på utsidan.

• icedrifter
    Anonym (sugaren) skrev 2011-03-27 11:19:05 följande:

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

här har jag en länk till flera goa nappar shop.inner-child.co.uk/index.php
    hoppas några ska passa.
     jag har inte handlat några nappar själv.
  • plast killen

Dom e för "stora",esska gör dom bästa i världen! ;) tack för länken.

• plast killen

De e väl igentligen ingen större skillnad att suga på en napp än en bröstvårta? Hur många suger inte på tjejens bröst vid sex?

• Anonym (Nappen)

Om man inte har någon tjej att suga på hennes bröst så hur gör man då.

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen