• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)

För mig handlar de inte om att "gå omkring" med napp i munnen. Jag har den nät jag sover så slipper jag gnissla tänder och jag snarkar faktiskt mindre åxå.

• plast killen
    Anonym skrev 2011-10-20 21:41:49 följande:
    Hellre onormal än normal.
    vad e normalt? ;))))
  • udda man lkpg

Ingen kommer försöka att ta dina nappar ifrån dig eller tala om för dig att det du gör är fel. Det är inte fel. Men det är konstigt och kan vara ett socialt handikapp. Kan du leva med det så är det inget problem. Du har all rätt att kräva att bli lämnad ifred med dina nappar, men jag tror inte du har rätt att kräva att folk ska tycka att du gör är normalt.

• Anonym (sugaren)

Kan Säga såhär,jag har napp i munnen när jag har sex med tjejer. 99% har accepterat de. Även dom har haft de för min skull ;) är nyfiken på hur tjejer över lag ställer sig till de....

• Malajen1970

Ska se om jag får ha det nästa gång jag har sex eller om hon har det med. Låter ju som en bra ide. Har nu haft napp ofta.

• Anonym (my)

Hur jag ser på saken? Jag tycker det är konstigt, creepy, äckligt och stört. Och näej det är fan inte normalt. Precis allt ska ju vara normalt om man läser vissa trådar. Tänder du på djur? ONORMALT. Sexuella tankar om barn? ONORMALT? Ha på sig blöja? ONORMALT. Suga på en napp när du har sex? ONORMALT.

Jag orkar inte med att alla sjuka böjelser ska vara så jäkla normala, för NÄ det är dom inte.

• Malajen1970
    Anonym (my) skrev 2011-10-23 21:52:35 följande:
    Hur jag ser på saken? Jag tycker det är konstigt, creepy, äckligt och stört. Och näej det är fan inte normalt. Precis allt ska ju vara normalt om man läser vissa trådar. Tänder du på djur? ONORMALT. Sexuella tankar om barn? ONORMALT? Ha på sig blöja? ONORMALT. Suga på en napp när du har sex? ONORMALT.

Jag orkar inte med att alla sjuka böjelser ska vara så jäkla normala, för NÄ det är dom inte.
    Man får enkelt acceptera att alla är olika. ven om man tycker att det är sjukt eller inte.

• Anonym (my)
    Malajen1970 skrev 2011-10-24 04:54:58 följande:
    Man får enkelt acceptera att alla är olika. ven om man tycker att det är sjukt eller inte.

Olika är vi definitivt. Normal som onormal.
  • Anonym (sugaren)

Anledningen att de hel e "creepy" är att nappen e avsedd för barn ursprungligen. Men hade de varit en "bit-boll" med snöre för bondage då hade ingen knappt reagerat. Eller om man suger på en kvinnas bröstvårtor. Trotts att bebisar åxå gör de. Jag relaterar inte nappen till barn på nått sätt när jag använder den. Och vad är igentligen en napp? Jo en bit latex (sugdelen) och den hålls av en bit plast. Konstigare än så är de igentligen inte.

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen