• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)

Jag e 44 år och använder napp dagligen,dom ligger helt synligt hemma och vägrar att skämmas för de ;) har använt napp inför alla mina ex tjejer och dom har accepterat de och en del av dom har själva använt dom ibland till min stora glädje

• Anonym (Nappen)

Hur ofta köper ni nya nappar och vart beställer ni de om köp på internet.

• Anonym (sugaren)

jag köper mina i affären,esska anatomisk latex med ring,typ varannan vecka blir de ett 3 pack dom e bäst när dom e nya....

• Anonym (Nappen)

oki, själv beställer jag via nätet samt har beställt med mitt namn på de. Brukar byta napp efter 1 månad.

• plast killen

De e mer spännande att köpa nappar över disk,speciellt när nån snygg tjej sitter i kassan ;)

• Anonym (Nappen)

Ska nog göra det nästa gång då jag behöver nappar.

• Bibbidi

Att suga på napp som vuxen och att som man (eller kvinna) suga på någon annans könsorgan ser jag som två helt  skilda saker!

Skulle aldrig accepterat att man kille sugit på en napp. Eller accepterat och accepterat... han hade väl egentligen fått göra som han ville men jag skulle bara sett honom som barnslig då, han skulle inte längre varit sexig i mina ögon och vårat förhållande skulle då dött. Jag skulle helt enkelt lämnat honom eftersom jag inte skulle sett honom på samma sätt länge. Förstår ni?

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (Nappen)

Jag förstår det Bibbidi, nu är alla tjejer och killar olika med. Jag skulle acceptera om jag skulle träffa en tjej som själv använder napp om jag inte gjorde det själv.

• Bibbidi
    Anonym (Nappen) skrev 2011-10-02 19:19:47 följande:
    Jag förstår det Bibbidi, nu är alla tjejer och killar olika med. Jag skulle acceptera om jag skulle träffa en tjej som själv använder napp om jag inte gjorde det själv.
    Ja det förstår jag. Vissa accepterar sådant, andra gör det inte. :)

Tycker fortfarande ordet "accepterar" låter lite galet här. :p
    Som sagt, det är mest min syn på partnern / känslorna som skulle förändras. Men tvinga någon att sluta suga på en napp skulle jag ju inte gjort.
    ♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (Nappen)

bra det och jag skulle aldrig tvinga någon att suga på napp eller utan det är upp till varje person och göra som de vill. Sedan behöver man inte suga på napp hela tiden som många gör. 

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen