• Anonym (sugaren)

attt suga på napp som vuxen

e man vuxen och gillar att ha napp i munnen(ja inte offentligt) utan hemma och inte alltid utan bara iband så verkar de som om de e hela världen,ja man e "onormal" och ett sjukt beteende. men hade man varit homosexuell och sugit på en annan mans könsorgan ja då e de fullt accepterat (inge illa menat mot homosexuella!!) bara en jämförelse. hur ser ni på saken?
     OBS!!! relaterar inte nappen till barn på något sätt,gillar bara känslan av att ha nappen i munnen.

• Svar på tråden attt suga på napp som vuxen
  • Anonym (sugaren)

Själv suger jag bara på napp när jag har sex och ibland när jag sover,nu har jag sådan tur att min flickvän åxå börjat gilla de så här e de inga problem ;)

• Anonym (sugaren)

Nä de är jag inte ;) en helt vanlig kille som råkar gilla att ha napp i munnen. De är ju dock bara en bit latex man suger på! Ska de vara så om i Helvette "farligt" kanske bättre man va alkoholist? De e ju absolut mer accepterat

• Anonym (Nappen)

är ju så underbart med napp än både alkohol eller knark.

• plast killen
    Anonym (Nappen) skrev 2011-10-03 18:35:27 följande:
    är ju så underbart med napp än både alkohol eller knark.
    absolut!
  • Anonym (Nappen)

har napp hela tiden när jag är hemma ensam.

• pcj
    TEDDEN skrev 2011-10-02 21:28:33 följande:

Säg att TS är ett troll. Snälla.  
    Nej!  Jag tror inte det? Kryp ur din bubbla så får du se att där finns folk som har nappar,blöjor, gummistövlar och dykardräkter. Inget onormalt:)  
  • plast killen
    pcj skrev 2011-10-08 20:33:34 följande:
    Nej!  Jag tror inte det? Kryp ur din bubbla så får du se att där finns folk som har nappar,blöjor, gummistövlar och dykardräkter. Inget onormalt:)  
    word!
  • Anonym (Nappen)

Nu har min dotter hittat mina nappar och hon sa inget men hon förstod nog inte att det var mina nappar. Får vara lite försiktigare. Mina ex vet om att jag använder napp och vissa vänner med. 

• pumbis

Men usch vilken tramsig tråd. Jag skulle aldrig accepterat om min pojkvän gick runt och sög på en napp. Jag skulle inte se honom som sexig och attraktiv, skulle mer bli en barnslig pojkvän med udda fetisch. Haha

Svar på tråden attt suga på napp som vuxen